کد خبر: ۳۷۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: رنوی هند درAuto Expo امسال از دو خودروی کانسپت جدید بر اساس رنو کوئید موفق رونمایی کرد.

رنو دو کانسپت جدید را بر اساس کوئید ساخت

گروه بین الملل: رنوی هند درAuto Expo  امسال از دو خودروی کانسپت جدید بر اساس رنو کوئید موفق رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، به گفته این خودروساز، دلیل این اقدام نمایش قابلیت سفارشی سازی کوئید بوده است. برنامه ای برای تولید این دو کانسپت وجود ندارد.

رنو کوئید Climber کانسپت یک آفرود بر اساس هاچ بک محبوب کوئید است. رنوی هند اعلام کردClimber کانسپت با مشاوره تامین کنندگان خودرویی هندی طراحی شده و ممکن است در آینده تولید داشته باشد.

Climber از رینگ های آلیاژی مخصوص و ارتفاع بیش تری در قسمت پشت بهره می برد تا قابلیت های آفرود و ارتفاع آن از زمین بیش تر شود.رینگ های آلیاژی برش الماسی و محافظ مخصوص روی چراغ های جلو به همراه چراغ مه شکنی مخصوص با 4 LED در این خودرو دیده می شود. Climber علاوه بر برخی هایلایت های طراحی از چرم ناپا روی فرمان نیز بهره می برد.

کانسپت دوم این خودروساز، رو کوئید Racer است که نسخه ای اسپرت تر از کوئید محسوب می شود. در حالی که اطلاعاتی از موتور این خودرو در دسترس نیست، این کانسپت از رول کیج داخلی، دیسک ترمزهای جلو و عقب با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و رینگ های آلیاژی 18 اینچی با تایرهای اسپرت بهره می برد. چرم آلکانترا در داخل این خودرو به کار رفته و کنسول Totem آن اطلاعات اندازه گیری را به راننده نشان می دهد که روی صندلی های bucket با کمربرند ایمنی 4 نقطه ای قرار می گیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"