کد خبر: ۳۴۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران طی برگزاری مراسم روز معلولین اظهار داشت : در راستای حمایت از معلولین و دانش آموزان استثنایی ، 58 مدرسه دولتی تحت پوشش تاکسیرانی قرار گرفته که این امر با حمایت شهردار محترم تهران اجرایی می شود .

تاکسیرانی در خدمت سرویس مدارس استثنایی

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران طی برگزاری مراسم روز معلولین اظهار داشت : در راستای حمایت از معلولین و دانش  آموزان استثنایی ، 58  مدرسه دولتی تحت پوشش تاکسیرانی قرار گرفته که این امر با حمایت شهردار محترم تهران اجرایی می شود .

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : این سرویس ها به صورت رایگان در خدمت این مدارس بوده و دانش آموزان استثنایی و معلول که حدود 4800 نفر هستند تحت پوشش قرار می گیرند .

وی تصریح کرد : در خصوص نوسازی  تاکسی های فرسوده ناوگان تاکسیرانی متاسفانه خودروسازان و خلاف وعده خود عمل کرده و هیچ اقدامی در این باره انجام نداده و وام های 25 میلیون تومانی که برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی وعده داده شده بود ارائه نشده است .

وی گفت : با وجود اینکه تاکسیرانان از اقشار زحمت کش جامعه هستند  این تسهیلات  به آنها تعلق نگرفته و در عوض به عموم مردم ارائه شد در حالی که حمل ونقل عمومی باید در اولویت برنامه ها باشد .

مظفر با بیان اینکه برای نوسازی خودروهای فرسوده اقداماتی صورت گرفته گفت : در سال گذشته 4هزار دستگاه خودروی کاربراتوری و پیکان فرسود را از رده خارج و 4 هزار دستگاه سمند دوگانه سوز جایگزین آنها شد .

وی خاطر نشان کرد : با حمایت دولت ، بانک مرکزی و شرکت  ایران خودرو شرایط ویژه ای برای ارائه تسهیلات در قالب وام در نظر گرفته شده است  تاحداقل 6 هزار دستگاه پیکان فرسوده از رده خارج شده و خودروهای نو جایگزین آنها شود تا راندمان اقتصادی بالا تری داشته و بحث آلودگی هوا در شهر تهران برطرف گردد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"