کد خبر: ۳۴۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا همزمان با 10 آذرماه ، پنجاه وهشتمین سالروز تاسیس شرکت خدمات فنی رنا ، ضمن اعلام تبریک این روز به تمامی کارکنان و نمایندگی ها و بازنشستگان این شرکت گفت : توسعه و پیشرفتی که امروز در حوزه خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين گروه خودرو سازي سايپا رخ داده است بی گمان ...

نقش بی بدیل توانمندی و تخصص كاركنان شبكه نمايندگيهاي رنا در خط مقدم ارائه خدمات ستودنی است

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا همزمان با 10 آذرماه ، پنجاه وهشتمین سالروز تاسیس شرکت خدمات فنی رنا ، ضمن اعلام تبریک این روز به تمامی کارکنان و نمایندگی ها و بازنشستگان این شرکت گفت : توسعه و پیشرفتی که امروز در حوزه خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين گروه خودرو سازي سايپا رخ داده است بی گمان نقش بی بدیل توانمندی، تخصص، نگاه بلند و استراتژیك، ایثار و از خود گذشتگی فردی و خانوادگی و روحیه انقلابی کارکنان شرکت خدمات فني رنا ؛ به ویژه كاركنان خدوم و زحمتكش شبكه نمايندگيهاي رنا در خط مقدم ارائه خدمات است.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، علی حداد افزود : پنجاه و هشتمین سالرزو تاسیس شرکت رنا به تمامی کارکنان ستاد و نمايندگيها و نیز به بازنشستگان فرهیخته این شرکت و خانواده معظم این عزیزان که کارنامه سراسر افتخار آنها در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است تبریک و تهنیت عرض می نمايم.

وی گفت : شایسته است به پاس تلاش همکاران و نتایج ارزشمند و درخشان در عرصه بین المللی از تمامی پیشکسوتان اجرایی، نخبگان علمی و دست‌اندرکاران خدمات پس از فروش و همه واحدهای ستادی پشتیبان خاضعانه سپاسگزاری نماییم.

مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن اشاره به نقش بی بدیل توانمندی، تخصص، ایثار و از خود گذشتگی شرکت خدمات فني رنا در توسعه و پیشرفت خدمات پس از فروش خودروهای سنگین، اظهار داشت : بی شک نقش كاركنان خدوم و زحمتكش شبكه نمايندگيهاي رنا در خط مقدم ارائه خدمات ، را باید در پیدایش این عظمت به درستی دید و ستود .

مهندس حداد در پایان خاطر نشان کرد : از خداوند متعال سلامتی، شادکامی، سربلندی و عاقبت‌ به خیری همه همکاران شایسته گروه خودروسازی سایپا و خانواده‌های شریف آنان را در راه پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق منافع ملی و اعتلای روز افزون صنعت خودروسازي  کشور مسئلت می‌نماییم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"