کد خبر: ۳۴۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از آماده باش ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در ایام اربعین حسینی و نصب هفت جایگاه سیار در محورهای مواصلاتی خبر داد.

هفت جايگاه سيار در خدمت زائران کربلا قرار گرفت

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از آماده باش ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در ایام اربعین حسینی و نصب هفت جایگاه سیار در محورهای مواصلاتی خبر داد.

سید ناصر سجادی گفت : ناوگان حمل و نقل مناطق اهواز، آبادان و ایلام به عنوان استان های هدف و مناطق لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان و استان مرکزی نیز به عنوان استان های معین آماده تامین سوخت مورد نیاز زائرین کربلای معلی هستند.

سجادی به اقدامات انجام شده در ارایه خدمات مطلوب در این ایام اشاره کرد و افزود: برای سوخت رسانی به موقع و بدون وقفه، هفت دستگاه جایگاه سیار در مناطق هدف ( مرز مهران چهار دستگاه، مرز چزابه دو دستگاه و مرز شلمچه یک دستگاه ) نصب شده است.

وی با بیان اینکه در همین رابطه جلساتی با نمایندگان وزارت کشور، سپاه پاسداران، شهرداری ها و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شده، تصریح کرد: این جلسات به منظور برنامه ریزی برای آماده سازی زیر ساخت ها و سوخت رسانی به صورت شبانه روزی در مسیر حرکت زائرین حسینی بوده است.

به گفته وی، طبق تصویب مصوبه تعیین نرخ عرضه نفتگاز به اتوبوس های شرکت واحد، شناوری های مسافربری در خرمشهر، سپاه پاسداران به ازای هر لیتر 3000 ریال و با استفاده از کارت های سوخت ویژه در مجاری عرضه امکان پذیر است.

وی در ادامه از تشکیل جلسه با انجمن صنفی شرکت توزیع گاز مایع و برنامه ریزی جامع به منظور توزیع گاز مایع سیلندری در شهرهای مورد اشاره برای استفاده در موکب ها، آشپزخانه ها و ... خبر داد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران وضع موجودی سوخت انبارها و مجاری عرضه استان های هدف و معین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بنزین موتور، نفت سفید و نفت گاز به مقدار کافی در انبارهای نفت در این استان ها ذخیره شده است.

سجادی همچنین هماهنگی برای اعزام ناوگان تانکرهای سیار سوخترسان با ظرفیت یک تا سه هزار لیتر به استان های هدف، ایجاد گشت های نظارتی و کنترلی در مسیرهای مواصلاتی مرتبط با این استان ها را از دیگر اقدامات انجام شده برای رفاه حال زائران کربلای حسینی برشمرد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"