کد خبر: ۳۴۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: تا قبل از سال 2020 مدل جدیدی از نیسان GT-R عرضه نخواهد شد و شایعه حذف Z-carنیز با نظارت متخصص ارشد محصولات و مدیر نیزمو، Hiroshi Tamuraبه حقیقت نمی رسد.

نیسان تا سال 2020 مدل جدید GT-R را تولید نمی کند

گروه بین الملل: تا قبل از سال 2020 مدل جدیدی از نیسان GT-R عرضه نخواهد شد و شایعه حذف Z-carنیز با نظارت متخصص ارشد محصولات و مدیر نیزمو، Hiroshi Tamuraبه حقیقت نمی رسد.

به گزارش خبرخودرو، این خبر در فستیوال نیزمو 2015 اعلام شده که البته مدیز نیزمو نمی تواند در آن از اقدامات پشت پرده صحبت کند.

وی در پاسخ به اکثر سوالات مطرح شده در این فستیوال اظهار داشت: "این یک راز است، متاسفم."

Tamura افزود: "نیزمو در حال حاضر در سه بازار اروپا، ایالات متحده و ژاپن موجود است. ما در حال آماده سازی برای حضور در دیگر بازارهای جهانی و عرضه محصولات خودرو در آن ها هستیم. این امر برای نیسان و نیزمو مهم است و مدتی است که روی آن کار می کنیم."

در حالی که وی از نیزمو سخن گفته، اطلاعات در موردGT-R برای اکثر افراد اهمیت بیش تری دارد.Tamuraدر مورد آن که ویژن 2020 کانسپت در واقع همان GT-R بعدی است صحبتی نکرد اما اظهار داشت این کانسپت ها معمولا به تولید می رسند.

وی هم چنین یادآور شد نیرومحرکه ای که در300ZX تواین توربو به تولید رسیده است سال ها قبل در یک کانسپت معرفی شده بود. اما Tamura در پاسخ به این سوال که ممکن است نیرومحرکه هیبریدی ویژن 2020 کانسپت در GT-R بعدی به کار رود یا خیر، هیچ صحبتی نکرد.

اما حداقل این طور به نظر می رسد که ویژن 2020 کانسپت پنجره ای به آینده نیسان و نیزمو در مورد GT-R جدید است.

هم چنین از وی سوال شد که آیا 370Z آخرین مدل از خودروی Z احیا شده است یا خیر و Tamura گفت: "هر کسی باید زمانی بمیرد. زمانی که هیچ کس نمی داند. اخیرا اخباری مبنی بر پایان عمر خودروی Zو عرضه نسخه ای جدید منتشر شده است که البته هیچ یک صحت ندارند. تمام جزئیات در این مورد در ذهن من هستند و هیچ کس در نیسان حرفی در این مورد به خبرنگاران نزده است. هیچ کس از این برنامه ها با خبر نیست. حداقل تا زمانی که من در نیسان هستم خودروی Z کنار گذاشته نمی شود."

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"