کد خبر: ۳۴۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سایک موتور چینی در نمایشگاه خودروی گوانگژو تیزری از کانسپت جدید برند Roewe را منتشر کرده است که ویژن R نامیده می شود.

کانسپت جدید Roewe را بشناسید

گروه بین الملل: سایک موتور چینی در نمایشگاه خودروی گوانگژو تیزری از کانسپت جدید برند Roewe را منتشر کرده است که ویژن R نامیده می شود.

به گزارش خبرخودرو، این کانسپت گام بزرگی در طراحی این برند به شمار می رود که قبلا با سدان 750 ساخته شده بر اساس روور 75 و پس از آن با یک سری از خودروهای سواری معمولی شناخته می شد.

Roewe با ویژن R باز هم به طراحی جدیدترین کانسپت های اروپایی و ژاپنی روی آورده و این بار خودروی جدیدش طراحی قدرتمند و کشیده یک کوپه چهار در را نشان می دهد.

ادعا می شود ویژن R که در چین توسط تیمی به مدیریت مدیر طراحی سایک، Shao JingFeng طراحی شده نتیجه تحقیقی طولانی در تمایلات زیبایی شناسی شرقی است.

به نظر می رسد در طراحی این کانسپت جدید از خودروهایی مانند هوندا 2012 کانسپت C، فولکس واگن اسپرت کوپه کانسپت GTE و نیم رخ بی ام و سری 4 کوپه الهام گرفته شده است.

ویژن R دارای طول 4670 میلی متر، عرض 1991 میلی متر، ارتفاع 1337 میلی متر و فاصله بین دو محور 1800 میلی متر است که سایزی همچون سری 4 گرن کوپه چهار در دارد.

گفته می شود نیروی ویژن R از یک جفت موتور الکتریکی روی محورها تامین می شود که البته جزئیات دقیق آن ها اعلام نشده است.

این خودروساز ادعا می کند ویژن R دارای شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه و طیف حرکتی در حدود 540 کیلومتر است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"