کد خبر: ۳۴۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فرود دو فراخوان را برای 450 هزار دستگاه از خودروهای فورد فیوژن، مرکوری میلان و تنها 13 هزار دستگاه فورد F – 650 اعلام کرده است.

اعلام فرخوان فورد

گروه بین الملل: فرود دو فراخوان را برای 450 هزار دستگاه از خودروهای فورد فیوژن، مرکوری میلان و تنها 13 هزار دستگاه فورد F – 650 اعلام  کرده است.

به گزارش خبرخودرو، فراخوان اول شامل مشکل فنی باک سوخت خودروهای فیوژن و میلان میشود. برخی از این محصولات دارای کینستر خالی بوده که به درستی کار نکرده و می تواند فشار داخل باک سوخت را افزایش دهد. این افزایش مکرر فشار ممکن است باعث نشت سوخت و احتمالا آتش سوزی شود.

البته خوشبختانه هنوز گزارشی از بروز آتش سوزی و یا خسارات جانی و مالی اعلام نشده است این خودروها عمدتا دارای مدل 2010 تا 2011 هستند و بین جولای 2008 تا مارس 2011 تولید شده اند. فراخوان دوم تنها شامل بازگردانی 13 دستگاه پیکاپ F650 مدل 2016 میشود که دارای مشکل ستون فرمان هستند. ممکن است در این خودروها ستون فرمان کمی با دنده درگیر شده و باعث حرکت  ناخواسته خودرو در وضعیت پارک گردد. این خودروها در تاسیسات اوهایو ساخته شده و دارای مدل 2015 می شود. فرود وعده داده که تمامی این محصولات را بدون دریافت هیچ هزینه ای فراخوان نماید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"