کد خبر: ۳۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به بیست و نهم آبانماه امسال به بیش از ٦٨ میلیون لیتر رسید.

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور به ٦٨ میلیون لیتر رسید

به گزارش خبرخودرو، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به بیست و نهم آبانماه امسال به بیش از ٦٨ میلیون لیتر رسید.

در بازه زمانی بیست وسوم تا بیست و نهم آبانماه امسال، ٤٧٨ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف شد که از میانگین مصرف روزانه ٦٨ میلیون و ٣٥٧ هزار لیتر این فرآورده نفتی حکایت دارد.

بیشترین مصرف بنزین دراین بازه زمانی با ٧٧ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه (٢٨ آبانماه) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦١ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (٢٩ آبانماه) مربوط می شود.

مقایسه آماری مصرف بنزین هفته منتهی به ٢٩ آبانماه نسبت به هفته قبل از آن (٤٦٨ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر) بیانگر افزایش ١٠,٣ میلیون لیتری این فرآورده نفتی است.

برپایه این این گزارش،در هفته منتهی به بیست و نهم آبانماه امسال، ١٧,١ میلیون لیتر بنزین سوپر مصرف شد که بیشترین میزان مصرف آن با دو میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه (٢٨ آبانماه) مربوط می شود.

 

آمار بنزین سوپر مصرفی در بازه زمانی بیست و سوم تا بیست و نهم آبانماه امسال،همچنین نشان می دهد که در این مدت به طور میانگین دو میلیون و ٤٤٢ هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شده است.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"