کد خبر: ۳۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: یک طراح با استفاده از تصاویر تیزر منتشر شده توسط پروتون اقدام به انتشار طراحی ذهنی از پروتون پردانا مدل 2016 کرده است.

طراحی ذهنی پروتون پردانا مدل 2016 منتشر شد

گروه بین الملل: یک طراح با استفاده از تصاویر تیزر منتشر شده توسط پروتون اقدام به انتشار طراحی ذهنی از پروتون پردانا مدل 2016 کرده است.

به گزارش خبرودرو، مقامات این خودروسازی از جمله مدیر آن، TunDr Mahathir Mohamad اخیرا طی مراسمی بخشی از قسمت های جلو و عقب این سدان را به نمایش درآورده اند.

پردانا مدل 2016 برخلاف مدل قبلی آن که نسخه ای با نشان جدید از نسل هشتم هوندا آکورد بود، از بازطراحی کاملی در بدنه و کابین بهره می برد. در قسمت جلوی این خودرو چراغ های راهنمای LED، لامپ های LED دید در روز، هایلایت های کرومی برای مجموعه چراغ های مه شکن و چراغ های جلوی بازطراحی شده بهره می برد. در قسمت پشت این مدل پردانا نیز چراغ های عقب چندقسمتی و روکش کرومی برای لوله اگزوز تعبیه شده در سپر در نظر گرفته شده است.

در طراحی ذهنی از داخل این خودرو ساختاری مشابه آکورد به همراه فرمانی جدید و سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی دیده می شود. گفته می شود پروتون داخل این خودرو را بازطراحی خواهد کرد تا تفاوت بیش تری با آکورد داشته باشد.

زیر کاپوت پردانا موتورهای مشترک با آکورد از جمله 2.0 لیتری i-VTEC با قدرت 154 اسب بخار و 2.4 لیتری i-VTEC با قدرت 177 اسب بخار متصل به گیربکس اتوماتیک پنج سرعته تعبیه خواهدشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"