کد خبر: ۳۳۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: نسخه آزمایشی دیگری از ب ام و M2 در حالی در آلمان مشاهده شد که بخش هایی از پوشش استتاری بدنه آن حذف گردیده بود.

مشاهده ب ام و M2 با پوشش استتاری کم تر

گروه بین الملل: نسخه آزمایشی دیگری از ب ام و M2 در حالی در آلمان مشاهده شد که بخش هایی از پوشش استتاری بدنه آن حذف گردیده بود.

به گزارش خبر خودرو، این خودرو که به تازگی هنگام انجام آزمایش جاده ای مشاهده و تصاویر جدیدی از آن به ثبت رسیده دارای طراحی خارجی متفاوت باقطعات آیرودینامیک، تغییرات داخلی، بهینه سازی شاسی و سامانه تعلیق و ترمزها است و یک موتور قدرتمندتر بر روی آن نصب گردیده است.

خودرویی که در آلمان شاهده شده دارای رنگ بدنه قرمز است و تنها بخش هایی از آن نظیر سپرها، درها و باله های کناریش دارای اندکی پوشش استتاری است. همچنین انتظار میرود بخش هایی از این خودرو تحت تاثیر بسته ارتقایی M  بهینه سازی شوند. شایعات حاکی از آن است که ب ام و M2 مجهز به سامانه صوتی هارمان کاردون، دسترسی به اینترنت، دوربین دید عقب، صندلی های جلوی مجهر به گرم کن و چراغ های جلوی قابل تنظیم ارتفاع است. در زیر کاپوت محصول فوق نیز از یک موتور 3.0 لیتری توربوی شش سیلندر به توان 370 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر استفاده شده است. ب ام و M2 می تواند ظرف مدت 4.5 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و به بیشینه سرعت 250 km/h دست پیدا کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"