کد خبر: ۳۳۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: میتسوبیشی در صدد پایان دادن به کار خط تولید تاسیسات امریکاییش که مسئولیت ساخت خودروهای آتلندر اسپرت را بر عهده دارد میباشد.

توقف تولید محصولات میتسوبیشی در آمریکا

گروه بین الملل: میتسوبیشی در صدد پایان دادن به کار خط تولید تاسیسات امریکاییش که مسئولیت ساخت خودروهای آتلندر اسپرت را بر عهده دارد میباشد. اما هنوز نتوانسته مشتری خوبی را برای آن پیدا کند. این در حالی است که حتی شنیدن خبر توقف تولید بیش از نهصد کارگر اتحادیه UAW را نگران می کند.

به گزارش خبرخودرو، تاسیسات Normal میتسوبیشی تنها واحد تولیدی این شرکت ژاپنی در ایالات متحده است که طی همکاری مشترکی با کرایسلر شکل گرفته است. گفته می شود که فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر جز گزینه های احتمالی برای خرید آن هستند و احتمالا قرارداد اتحادیه کاری را تمدید خواهند نمود. این در حالی است به نظر می رسد فورد و جی ام تمایل چندانی به این کار ندارند.

البته هنوز فهرست دقیق خریداران احتمالی اعلام نشده است.

در واقع مهم ترین  مشکل مذاکرات فعلی مدیران میتسوبیشی با سران اتحادیه AUW است که اگر منجر به عقد قرار داد شود میبایستی توسط خریدار بعدی نیز رعایت گردد. این مسئله باعث می شود شرکت های کم تری حاضر به تحویل گرفتن واحد تولیدی به همراه کارکنان می گردند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"