کد خبر: ۳۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: بی ام و مدل جدیدی دیگری از طیف خودروهای eDrive را به صورت هاچ بک 225xe اکتیو تورر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت این ماه رونمایی خواهد کرد.

بی ام  و مدل هیبریدی جدید را در فرانکفورت رونمایی خواهد کرد

گروه بین الملل: بی ام و مدل جدیدی دیگری از طیف خودروهای eDrive را به صورت هاچ بک 225xe اکتیو تورر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت این ماه رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، 225xe که به مدل های معرفی شده قبلی از جمله سدان های 330e متوسط و 740e بزرگ، شاسی بلند X5 xDrive40e و خودروهای بسیار مخصوص i می پیوندد، به عنوان جدیدترین بی ام و با تکنولوژی هیبریدی شارژی معرفی می شود.

سیستم eDrive بی ام و در ابتدا برای افزودن نیروی الکتریکی مناسب به هاچ بک i3 و خودروی اسپرت i8 ساخته شده بود.

225xe اکتیو تورر که اوایل سال جاری در حال تست فاش شده بود دارای نیرومحرکه ای متشکل از موتور 1.5 لیتری بنزینی و موتور الکتریکی به کار رفته در کوپه i8است.

در این هاچ بک جدید، موتور از قسمت پشت به جلو منتقل شده و از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته استپترونیک نیروی چرخ های جلو را تامین می کند.

موتور بنزینی این خودرو دارای قدرت 100 کیلووات و گشتاور 220 نیوتون متر است در حالی که موتور الکتریکی نصب شده در پشت آن با بسته باطری یون لیتیوم قدرت 65 کیلووات و گشتاور 250 نیوتون متر تولید می کند واختصاص چرخ های عقب را به حرکت در می آورد.

این خودرو با سه حالت رانندگی Auto eDrive، Max eDrive و Save Battery عرضه می شود.

ادعا می شود شتاب صفر تا صد 225xe 6.7 ثانیه و بیشینه سرعت آن 202 کیلومتر بر ساعت است. بی ام و اعلام کرده این خودرو برخلاف عملکردی مناسب دارای مصرف سوخت 2.0 لیتر در هر 100 کیلومتر و آلایندگی بسیار پایین 46 گرم در هر کیلومتر است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"