کد خبر: ۳۲۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران از افتتاح خوابگاه جدید برای رانندگان خبرداد و گفت: قرار است خوابگاه جدیدی برای رانندگان در پایانه جنوب برای آسایش و آرامش رانندگان افتتاح شود.

افتتاح خوابگاه جدید برای رانندگان پایانه جنوب

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران از افتتاح خوابگاه جدید برای رانندگان خبرداد و گفت: قرار است خوابگاه جدیدی برای رانندگان در پایانه جنوب برای آسایش و آرامش رانندگان افتتاح شود.

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگارخبر خودرو  اظهار داشت: این خوابگاه از استاندارد های لازم برخوردار است و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان صرف احداث آن شده است و امید است ظرف 20 روز آینده افتتاح گردد.

وی در خصوص احداث پمپ گازوئیل افزود: در پایانه جنوب پمپ گازوئیل استاندارد زیر نظر مرکز پخش فرآورده های نفتی در حال ساخت است و بزودی افتتاح می شود، در این راستا رانندگان می توانند به سهولت و بدون هیچ گونه خطری از سوخت گیری مناسب استفاده کنند.

 مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارها شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین  برای رفاه حال رانندگان استخری در پایانه غرب تهران افتتاح شده است.

حاجی بیگی با اشاره به انتقال پایانه شرق تهران گفت: پایانه شرق تهران که در سه راه تهران پارس قرار دارد مشکلات زیادی را برای تردد مسافران به وجود آورده است در این راستا شهرداری تصمیم دارد این پایانه را به شرقی ترین نقطه شهر جنب بیمارستان شهید لواسانی منتقل کند.

وی تصریح کرد: همچنین کارگران برای احداث پایانه شهید لواسانی در سه شیفت کار خواهند کرد تا مردم این منطقه بتوانند هر چه زودتر به آسایش برسند در حال حاضر 50 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته و امید است با برنامه ریزی مناسب این پایانه در نیمه نخست سال 95 به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: احداث پایانه های جدید باید در مکانی مناسب صورت گیرد و در جوار آن باید سیستم حمل و نقل شهری به خصوص مترو برای آسایش و راحتی مردم در کنار پایانه ها قرار داشته باشد.

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارها شهر تهران در ادامه گفت: هم اکنون در تهران بیش از 6 هزار دستگاه اتوبوس وجود دارد و 2 هزار دستگاه خودروی سواری که حمل و نقل بین شهری را انجام می دهد و حدود 2 هزار میدل باس که در جابه جایی مسافر در شهر تهران اقدام می کنند.

حاجی بیگی در پایان با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اظهار داشت: همچنین باید در این راستابا تلاش وزارت راه اتوبوس های فرسوده را از رده خارج کرده و با تقویت و نوسازس ناوگان می توانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"