کد خبر: ۳۲۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: درشرایطی که نسل ابتدایی Smart For Tow اصلا وارد بازار امریکا نشد، نسل دوم آن شانس فروش درسال 2014 را پیدا کرد و همین مسئله سبب شد تا اسمارت به فکر عرضه نسل سوم این خوروی کوچک در بازار ایالات متحده بیفتد.

نسل سوم اسمارت For Tow امریکایی تر خواهد بود

گروه بین الملل: درشرایطی که نسل ابتدایی Smart For Tow اصلا وارد بازار امریکا نشد، نسل دوم آن شانس فروش درسال  2014 را پیدا کرد و همین مسئله سبب شد تا اسمارت  به فکر عرضه نسل سوم این خوروی کوچک در بازار ایالات متحده بیفتد.

به گزارش خبرخودرو، اگر که دو خودروی قبلی For Tow تا حدودی طراحی و ظاهری اروپایی داشتند به راحتی می توان گفت که نمونه جدید آن براساس سلیقه مشتریان امریکایی ساخته شده است. مدل 2016 از محصول فوق دارای عرض بیشتری میباشد. طراحی ظاهری آن بهبود یافته وجعبه دنده های  بیشتری برای آن عرضه شده است.

هیکواشمیت، مدیر تولید برند اسمارت شرکت دیملر گفت: ایالات متحده همواره جز پنج بازار اول اسمارت بوده است و تاثیر بسزایی در دستیابی این برند به اهداف فروشش داشته است.

البته گفته می شود که For Tow درهمه بازارهای داخلی ایالات متحده عرصه نخواهد شد و به دلیل اندازه کوچکش که حتی کم تر از فورد فیستا است درمناطق شهری پر جمعیت عرضه می گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"