کد خبر: ۳۲۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: طبق اعلام یک مجله ژاپنی شرکت های تویوتا و لکسوس اکثر بار مالی مسابقات المپیک 2020 را بر عهده خواهند گرفت.

تویوتا حامی مالی المپیک توکیو می شود

گروه بین الملل: طبق اعلام یک مجله ژاپنی شرکت های تویوتا و لکسوس اکثر بار مالی مسابقات المپیک 2020 را بر عهده خواهند گرفت.

به گزارش خبر خودرو ، بعد از هزینه های پشتیبانی مالی این دو شرکت خودروهای جدید ویژه ای را برای این مسابقات عرضه خواهند کرد که شامل انواع تاکسی و محصولات هیدروژنی می شود. قرار است تا سال 2024 و شروع مسابقات دست کم هشت محصول جدید که همگی دارای فناوری های نوینی هستند معرفی شوند.

این خودرو عمدتا شامل نسخه های هیدروژنی لکسوس LS و تویوتا Crown به همراه نسل جدید میرایی می شوند. تویوتا اعلام کرده در این خودروها از طراحی سامانه هیدروژنی میرایی استفاده خواهد شد.

سال ها است که مسابقات المپیک توسعه دهنده استفاده از خودروهای الکتریکی پاک هستند. در حال حاضر تصاویر پیش فرض جدیدی از این خودروها منتشر شده و گمان می رود که ظرف چند سال آینده شاهد رونمایی رسمی آن ها باشیم. با نگاهی به این تصاویر می توان متوجه شباهت های ساختاری این محصولات به میرایی شد. البته گفته می شود یکی از این خودروهای هیدروژنی براساس مینی ون Estima طراحی خواهد شد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"