کد خبر: ۳۲۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: خودروی اسپرت و سبز هوندا CR – Z که این روزها درگیر فروشی اندک و عدم استقبال چندان بازار شده است، برای جذب مشتریان بیشتر تحت نسخه جدیدی که تا حدودی به یک فیس لیفت شبیه است وارد بازار خواهد شد.

درز اولین تصاویر  هوندا CR – Z جدید

گروه بین الملل: خودروی اسپرت و سبز هوندا CR – Z که این روزها درگیر فروشی اندک و عدم استقبال چندان بازار شده است، برای جذب مشتریان بیشتر  تحت نسخه جدیدی که تا حدودی به یک فیس لیفت شبیه است وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، این اولین باری است که یکی از تصاویر  نسل جدید CR – Z به بیرون درز می کند. گمان میرود خودروی هیبریدی و دوستدار محیط زیست فوق ازسال 2017 روانه بازارمی شود.

این محصول  که تاکنون نتوانسته نظر مشتریان امریکایی زیادی را جلب کند. اما در بازارهای  دیگر تقریبا موفق بوده است. تغییرات صورت گرفته بر روی CR – Z اندک می باشد و تلاش شده که ظاهر اصلی آن نگه داشته شود اما درعین حال ظاهر جلویی آن بازطراحی شده و شاهد نصب چراغ های مه شکن بزرگتری برروی آن هستیم.

همچنین چراغ های جلو نیز تا حدی تغییر کرده اند و یک سپر عقب جدید با دیفیوزر  بزرگ برروی آن نصب گردیده است. تصویر مبهمی که از داخل خودرو نیز مشخص است حاکی از تغییرات اندکی در طراحی آن درقسمت های ترمز دستی الکترونیکی و زیر دستی راننده می باشد.

این تصاویر از اسکن بروشور هوندا در یکی از نمایندگی های به دست آمده و لذا نمی توان جزئیات بیشتری را ازآن ها متوجه شد. انتظار می رود CR – Z مدل 2016 امسال در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی گردد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"