کد خبر: ۳۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فولکس واگن امیدوار است به کمک ساختاری جدید محصولاتش به فروش بهتری در بازار رو به رشدی همچون هند، چین و برزیل دست پیداکند.

طراحی پلتفرمی جدیدی برای محصولات فولکس  واگن

گروه بین الملل: فولکس واگن امیدوار است به کمک ساختاری جدید محصولاتش به فروش بهتری در بازار رو به رشدی همچون هند، چین و برزیل دست پیداکند.

به گزارش خبر خودرو، این شرکت خودروسازی که عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از  تویوتا ربود تصمیم دارد پلتفرم هیبریدی MQB و PQ را با سرمایه گذاری با ارزش 70 میلیون توسعه دهد و پروژه جدیدی موسوم به  پلتفرم MQB A0 برای بازارهای نوظهور را آغاز نماید.

برنامه فولکس واگن شامل تولید انبوه محصولات برندهای فولکس واگن، آئودی و اشکودا در کوتاه زمان ممکن بدون سرمایه گذاری قابل توجه جهت رقابت بهتر دربازار  می شود.

گمان می رود Vento NF اولین خودرویی باشد که بر روی پلتفرم MQB A0 تولید خواهد شد و با مدل سال 2018 یا 2019 عرضه خواهد گردید. پس از آن قرار است به تدریج خودروهای Polo، Vento، Fabia و Rapid نیز با استفاده از این ساختار نوین تولید گردند. البته سخنگوی فولکس واگن هند از ارائه جزئیات بیشتری در این باره خودداری کرده و اعلام نموده که شرکتش نمی تواند اطلاعات مربوط به صفحات و برنامه های آتی خود را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

گفتنی است خودروسازان دیگر نیز نگاه ویژه ای به بازارهای نوظهوری همچون هند دارند. برای مثال برندهای جی ام و سوبارو اخیرا از طراحی ساختاری جدید برای عرضه محصولات آیندشان در هند خبر داده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"