کد خبر: ۳۲۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
گروه بین الملل: برند سئات با هدف افزودن یک شاسی بلند جدید به فهرست محصولاتش تولید مینی ون های Altea و Altea Xl را متوقف خواهد کرد.

توقف تولید یک محصول و تولید محصولی دیگر در سئات

گروه بین الملل: برند سئات با هدف افزودن یک شاسی بلند جدید به فهرست محصولاتش تولید مینی ون های Altea و Altea Xl را متوقف خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، سخنگوی سئات در این باره گفت: از ابتدای سال 2016 یک شاسی بلند جدید به عنوان جایگزین جذابی بر این خودروها معرفی خواهیم کرد.

خودروی Altea در سال 2004 رونمایی  شده بود و دو سال بعد نسخه XL آن روانه بازار گردیده بود. سئات در نیمه نخست سال جاری با رشدی  9.5 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد 10544 دستگاه  را روانه بازر اروپا کرد.

این درحالی است که رنو تعداد 62508 دستگاه ازخودروی رقیب Scenic را به فروش رسانده بود. این برند اسپانیایی تلاش می کند با تکیه بر تقاضای بالای بازار خودروهای شاسی بلند خانواده جدیدی از این دست محصولات را که دارای حاشیه سود بیشتری نیز در مقایسه با خودروهای هاچ بک دارند معرفی کند.

این شاسی بلند جدید بر روی پلتفرم MQB شرکت فولکس واگن که برای نسل جدید Tiguan نیز  مورد استفاده قرار گرفته ساخته خواهد شد و درکشور چک تولید خواهد گردید. البته برنامه های سئات  به همین جا ختم نمی شود و اعلام شده که تا سال های 2017 و 2020 نیز خودروهای شاسی بلند جدیدی معرفی خواهند گردید.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"