کد خبر: ۳۱۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: پس از گذشت شش ماه از آغاز سال میلادی فورد فیستا، به عنوان پرتقاضاترین خودروی کوچک بازار، به فروش 174 هزار دستگاهی دست پیدا کند.

فیستا همچنان پرفروش ترین خودروی کوچک اروپا است

گروه بین الملل: پس از گذشت شش ماه از آغاز سال میلادی فورد فیستا، به عنوان پرتقاضاترین خودروی کوچک بازار، به فروش 174 هزار دستگاهی دست پیدا کند.

به گزارش خبر خودرو، این خودرو که هم اکنون با نسل ششم عرضه می شود برای اولین بار در سال 2007 در نمایشگاه فرانکفورت عرضه شده و توانست با جلب نظر بسیاری از مشتریان تنها در اروپا بلکه در بازارهای دیگری در سراسر جهان به فروش مناسبی دست پیدا کند.

 به طوریکه هم اکنون تولید آن در کشورهای آلمان، اسپانیا، چین، مکزیک و تایلند انجام می گیرد. البته این خودرو برای حفظ مشتریان به صورت یک فیس لیفت نیز عرضه و به یک جلو پنجره ذوزنقه ای مجهزگردید. گفتنی است موتور اکوبوست فیستا به دلیل عملکرد قابل قبول و از طرفی مصرف کم بارها برنده جوایز مختلف شده و از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می گردد.

معاون تولید و بازاریابی فیستا، آقای ده وارد، در این باره گفت: اروپایی ها عاشق خودروهای کوچک هستند و به همین دلیل فیستا توانسته مدت ها در صدر جدول فروش قرار بگیرد. در حال حاضر مشتریان امکان سفارش نسخه های متفاوتی از فیستا را دارند که هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ طراحی ظاهری و رنگبندی متنوع می باشند.

گفتنی است فروش فیستا در ماه ژوئن 22.3% رشد داشت و به  33646 دستگاه رسید. کارشناسان نصب امکانات و فناوری های جدید، رنگ بندی های متنوع و به روز رسانی ظاهری آن را مهم ترین عوامل رشد فروش آن می دانند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"