کد خبر: ۳۱۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل:جنرال موتورز به تازگی مجموعه ای از به روز رسانی ها برای مدل 2016 خودروهای شورولت کلورادو و جی ام سی کانیون را اعلام کرد.

به روز رسانی دو موتور محصول جنرال موتورز

گروه بین الملل:جنرال موتورز به تازگی مجموعه ای از به روز رسانی ها برای مدل 2016 خودروهای شورولت کلورادو و جی ام سی کانیون را اعلام کرد.

به گزارش خبر خودرو، البته آن دسته از علاقمندانی که به دنبال بهبود داخلی و خارجی خودروهای فوق بوده اند با اعلام این خبر که هییچ تغییری در این زمینه صورت نگرفته نا امید خواهند شد. جنرال موتورز تنها  اقدام به در نظر گرفتن یک موتور 2.8 لیتری دوراماکس جدید برای این دو محصول کرده است. این موتور دیزل توربو دارای سامانه تزریق سوخت خطی بوده از سیلندرهای آهنی و آلومینیومی و بدنه فولادی ساخته شده و گفته می شود که با استانداردهای جدید ساخت موتورهای هم خوانی دارد.

ساندرو پیزار، مدیر  بازاریابی پیکاپ های شورولت گفت: اگر ساده بگوییم هیچ پیکاپ دیگری در بازار نیست که عملکردی مشابه کلورادوی مجهز به موتور کاملا جدید دوراماکس دیزل داشته باشد. این خودرو در کنار افزایش سطح عملکرد و بهره وری طیف نسخه های قابل سفارش کلورادو را افزایش داده و به قابلیت های افرود آن افزوده است.

این موتور 2.8 لیتری توربو دیزل قابلیت 181 اسب بخار توان و 500 نیوتون متر گشتاور را دارد و نیروی تولیدیش را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به چرخ ها منتقل میکند. وزن نسخه های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل کلورادوی مجهز به این موتور به ترتیب 3492 و 3447 کیلوگرم اعلام شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"