کد خبر: ۳۱۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: جزئیات جدیدی از ب ام و M2 کوپه منتشر شده که نشان می دهد تا پایان ماه آگوست به صورت اینترنتی روزنمایی خواهد گردید.

انتشار جزئیات ب ام و M2 کوپه

گروه بین الملل: جزئیات جدیدی از ب ام و M2 کوپه منتشر شده که نشان می دهد تا پایان ماه آگوست به صورت اینترنتی روزنمایی خواهد گردید.

به گزارش خبر خودرو، بارها ثبت تصاویر مخفیانه از نسخه آزمایشی M کوپه دیگر جای هیچ شکی در تولید رسمی آن باقی نگذاشته. به گفته افراد آگاه این خودروها با رنگ های متفاوت بدنه، رینگ های 19 اینچی آلیاژی، روکش مشکی رنگ چرم صندلی ها و تودوزی آبی عرضه می شود.

از امکانات پایه استفاده شده بر روی این محصول می توان به تزئینات فیبر کربنی ، سامانه ناوبری حرفه ای، حسگرهای عقبی پارک اشاره کرد. البته با دریافت مبلغی بیشتر دسترسی به اینترنت نیز فراهم خواهد شد و امکانات دیگری نظیر سامانه صوتی Harman Kardon دوربین دید عقب، گرم کن صندلی های جلو و قابلیت اتصال خودرو به تلفن همراه نیز نصب خواهد گردید.

این محصول ساخت ب ام و دارای یک دوربین دید عقب، گرم کن صندلی های جلو و قابلیت اتصال خودرو به تلفن همراه نیز نصب خواهد گردید. این محصول ساخت ب ام و دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربو شارژ به توان 365 اسب بخار و گشتاور 465 نیوتون متر است که توان آن را تا 500Nm نیز افزایش داد. M2 کوپه قادر است ظرف مدت تقریبا 4.5 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. البته در صورت تجهیز خودرو به بسته m می توان سرعت بیشینه آن را به 274km/h رساند.

موتور فوق در کنار جعبه دنده های 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته DCT نصب و نیروی تولیدی را به محور عقب منتقل می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"