کد خبر: ۳۱۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مهندس فریدون حمیدی مدیرعامل شرکت زامیاد با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زامیاد، به اجرای چندین پروژه توسعه محصول اشاره کرد و گفت: ورود محصولات جدید به سبد تولیدات شرکت زامیاد می تواند زمینه کسب سهم بیشتر این مجموعه را در بازار فراهم کند.

افزایش سهم بازار زامیاد با ورود محصولات جدید به سبد تولیدات شرکت

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت زامیاد با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زامیاد، به اجرای چندین پروژه توسعه محصول اشاره کرد و گفت: ورود محصولات جدید به سبد تولیدات شرکت زامیاد می تواند زمینه کسب سهم بیشتر این مجموعه را در بازار فراهم کند.

مهندس فریدون حمیدی با اشاره به اهتمام جدی مدیریت زامیاد به پرداخت بدهی های این شرکت تاکید کرد: در حال حاضر بدهی های زامیاد به کمترین میزان در چند سال اخیر رسیده و تلاش می کنیم در آینده نزدیک ارقام کنونی را نیز به کمترین میزان برسانیم.

مهندس حمیدی خاطرنشان کرد: اجرای چندین پروژه زیرساختی و عمرانی در شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفته که بسیاری از آن ها به اتمام رسیده و برخی دیگر نیز در حال اجرا است که مطابق برنامه ریزی ها به زودی تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به همکاری با چندین شرکت بین المللی در زمینه تولید خودرواهی تجاری تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های زامیاد، اجرای پروژه تولید اتوبوس گازسوز درون شهری است که مقدمات اجرای این طرح با همکاری شرکت گاز روسیه به اتمام رسیده و مراحل نهایی پیش از تولید آن در حال اجرا است و به زودی به عنوان یک فرصت مناسب برای سهم بازار و رشد جریان تولید در زامیاد آغاز خواهد شد.

مهندس حمیدی تاکید کرد: چند پروژه دیگر توسعه محصول در دستور کار قرار دارد و مطابق برنامه ها به زودی سبد تولیدات زامیاد بسیار پررنگ تر و متنوع تر از گذشته خواهد بود.

مدیرعامل شرکت زامیاد در خاتمه گفت: شرکت زامیاد به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های تولیدی در ایران محسوب شده و همپا با سایر اجزا گروه سایپا، در مسیر رشد و توسعه گام برخواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"