کد خبر: ۳۱۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

 دلیل اصلی برای صبر کردن مشخص است. نسل بعدی اکثر پرچمداران کمپانی‌های بزرگ در راه است که ما یک به یک نام خواهیم برد.

1- هوشمند اپل iPhone 6 / iPhone 6 Plus / iPhone 5S

نسل بعدی هوشمند اپل در راه است و این شرکت بر اساس گزارشات قرار است تا چندی دیگر iPhone 6S را روانه بازار کند. این هوشمند جدید به شدت از لحاظ پردازش و عملکرد بهبود یافته و با قابلیت های جدید همچون Force Touch، باتری بهتر و طراحی متفاوت روانه بازار میشود. در نتیجه اگر قصد خرید آیفون دارید، کمی بیشتر صبر کنید تا نسل جدید این هوشمند روانه بازار شود.

2- سامسونگ Galaxy Note 4 / Note Edge

آنگونه که گفته میشود قرار است هوشمند Galaxy Note 5 سامسونگ تا یک ماه دیگر روانه بازار شود. تاریخ نهایی برای ۱۳ آگوست گزارش شده است و در نتیجه در حال حاضر خرید نسل چهارم این هوشمند چندان به صرفه نیست. البته رد خصوص طراحی گفته میشود که نسل پنجم این هوشمند تا حد زیادی به نسل چهارم و فعلی آن شباهت دارد اما با برخی اصلاحات و تغییرات جزئی.

3- سامسونگ Galaxy S6 Edge

اگر به دنبال این هوشمند در بازار هستید، زمان آن رسیده که کمی دست نگه دارید. ماه آینده قرار است ماه شلوغی برای سامسونگ باشد و گفته میشود که طی ماه آینده نسخه بعدی S6 Edge یعنی Galaxy S6 Edge+ روانه بازار میشود که از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ برخوردار است. در طراحی این هوشمند کلیات S6 Edge رعایت شده اما تغییراتی از جمله گوشه های منحنی آن را متفاوت میکند. هنوز اطلاعات چندانی در مورد سخت افزار این هوشمند در دست نیست اما گفته میشود که تا ۴ هفته آینده وضعیت این هوشمند به شکل کامل مشخص خواهد شد.

4- موتورولا Moto X (2014)

شرکت موتورولا طی چند سال گذشته وضعیت چندان خوبی در بازار نداشته است بعد از خریده شدن و بلافاصله فروخته شدن توسط گوگل اکنون تحت لوای شرکت لنوو این شرکت به دنبال یک جای پای ثابت برای حضور در بازار میگردد. در عین حال گفته میشود که تا چند هفته آینده این شرکت نسل ۲۰۱۵ گوشی هوشمند Moto X با طراحی تغییر یافته سخت افزار قابل رقابت در بازار با بهترین نمونه های موجود را عرضه میکند. برخی گزارشات زمان دقیق رونمایی این محصول را در ۲۸ جولای عنوان کرده اند.

5- موتورولا Moto G 2014

همچنین گفته میشود که نسل سوم هوشمند Moto G قرار است در همین تاریخ یعنی ۲۸ جولای رونمایی شود. گفته میشود که نسل ۲۰۱۵ این هوشمند با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ و وضوح Full HD، ۲ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۰ روانه بازار میشود.

6- پرچم دارهای ویندوز فون ۲۰۱۳

اکنون در حدود ۲ سال است که ویندوز فون هیچ گوشی پرچم دار و بالا رده ای را روانه بازار نکرده است. اما در حالیکه تا چندی دیگر نسخه نهایی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل منتشر خواهد شد، قرار است نسل بعدی پرچم داران ویندوز ۱۰ تا فصل پاییز روانه بازار شوند. گفته میشود این پرچم داران جدید یک سورپرایز بزرگ برای بازار هوشمندها خواهند بود و در نتیجه اگر به فکر خرید یک ویندوز فون رده بالا همچون لومیا ۱۵۲۰ هستید، بهتر است کمی صبر کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"