کد خبر: ۳۱۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، روز گذشته فیلمبرداری صحنه‌های از فیلم سینمایی «نسیم» که مربوط به آزاده نامداری بود به اتمام رسید و آخرین پلان‌های این مجری تلویزیونی توسط پرویز شهبازی کارگردان این فیلم گرفته شد.

براساس این گزارش، به مناسب پایان بازی نامداری در «نسیم» مسعود ردایی تهیه کننده فیلم در یادداشتی برای وی نوشت:«بازی در فیلم سینمایی «نسیم» برای شما تولدی دیگر در عرصه جدید است که به عنوان تهیه کننده فیلم اعلام می کنم در این عرصه همچون گذشته موفق بودید» و نامداری در پاسخ این یادداشت اظهار داشت:«همکاری با شما افتخاری بود که فراموش نمی‌کنم».

فیلمبرداری فیلم سینمایی «نسیم» 10 مرداد به پایان خواهد رسید. نکته قابل توجه این است که در برخی از لوکیشن‌ها در تهران عوامل فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار با عوامل فیلم سیمایی «نسیم» رو در رو شدند که کنار یکدیگر با فاصله کمی فیلمبرداری کردند.

لازم به ذکر است چندی پیش توسط برخی رسانه‌ها و همچنین خبرگزاری فارس اعلام شد که بازیگران فیلم سینمایی «دربند» در جدیدترین ساخته کارگردان آن پرویز شهبازی حضور خواهند داشت که در پی این خبرها عوامل سازنده «نسیم» هیچگونه تکذیبیه‌ای را ارایه نکردند.  

بر اساس شنیده‌های خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در روزی که عوامل فیلم سینمایی «نسیم» در یکی از فرهنگسراها مشغول به فیلمبرداری بودند طبق عکس‌های موجود عوامل فیلم سینمایی «نسیم» فرش قرمزی را برای رونمایی از یک فیلم انداختند که بر همین اساس احتمال حضور بازیگران فیلم سینمایی «دربند» توسط رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس اعلام شد که عوامل فیلم این خبر را تکذیب نکردند.در نتیجه با قطعیت می‌توان گفت بازیگرانی چون بهرنگ علوی، پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی در فیلم سینمایی «نسیم» حضور خواهند داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"