کد خبر: ۳۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سرانجام سوزوکی نسخه مخصوص آفرود از گرند ویتارا را در برزیل عرضه کرد.

سوزوکی نسخه مخصوص گرند ویتارا را عرضه کرد

گروه بین الملل: سرانجام سوزوکی نسخه مخصوص آفرود از گرند ویتارا را در برزیل عرضه کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که سوزوکی گرند ویتارا 4 اسپرت نامیده می شود برای اولین بار به عنوان خودرویی کانسپت در نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2014 رونمایی شد. در سال جاری تصاویری از گرند ویتارا 4 اسپرت در حال تست منتشر شد که نشان می داد سوزوکی این خودرو را روانه بازار خواهد کرد.

از ویژگی های سوزوکی گرند ویتارا 4 اسپرت می توان به جلوپنجره مشکی، سپرهای پلاستیکی مشکی مات، رکاب های در و گلیگرها برای محافظت بهتر اشاره کرد. افزایش ارتفاع سواری 65 میلی متری این خودرو در نتیجه سیستم تعلیق ارتقا یافته و تایرهای 245/65R17 به وجود آمده است.

مشتریان صرفا می توانند رنگ بدنه سفید و نقره ای را برای این خودرو انتخاب کنند.

هنوز داخل این خودرو به نمایش در نیامده اما تها تغییر مخصوص این مدل دوخت متضاد گرافیتی روی فرمان چرمی اعلام شده است. این خودرو با پخش کننده موسیقی 2-DIN با کنترل های صوتی نصب شده روی فرمان، کنترل هوای اتوماتیک، ورودی بدون کلید، ABS با EBD و کیسه هوای دوگانه عرضه می شود.

سوزوکی گرند ویتارا 4 اسپرت دارای موتور 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 186 نیوتون متر است. این موتور به گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک چهار سرعته متصل می شود که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"