کد خبر: ۳۱۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۴

فروش محصولات جديد پارس خودرو به مناسبت عيد سعيد فطر

به گزارش خبرخودرو ، همزمان با پنجاه و نهمين سالگرد تاسيس پارس خودرو و فرارسيدن عيد سعيد فطر پيش فروش محصولات جديد اين شركت آغاز شد.

حسن فروزان مهر مدير بازاريابي و پيشبرد فروش محصولات برند گروه سايپا با اعلام اين خبر افزود: شركت پارس خودرو به منظور پاسخگويي به نياز مشتريان، پيش فروش ويژه برليانس H320 و H330 را از روز  شنبه مورخ 20/4/94 در نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا آغاز خواهد کرد.

وي گفت: با توجه به عرضه اوليه برليانس در بازار و استقبال مشتريان به دليل ويژگي هاي خاص اين خودرو، درخواست هاي متعددي براي پيش فروش آن به وجود آمده و در اين راستا شرايط ويژه عيد سعيد فطر اعلام گرديده است.

گفتني است خودرو برليانس  H330با ظاهري زيبا و آپشن هايي از جمله گيربكس اتوماتيك، سانروف، فرمان برقي، سيستم تهويه اتوماتيك، ورود به خودرو بدون كليد، دكمه استارتر و ... تبديل به يكي از خودروهاي خاص بازار شده و نوع هاچ بك H320 آن نيز از ماه جاري به بازار عرضه مي شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و يا كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت اينترنتي www.saipacorp.ir  و يا نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا در سراسر كشور مراجعه کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"