کد خبر: ۳۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تجهیز خطوط بی آرتی به دوربین های هوشمند گفت :از جمله برنامه های سال جاری پلیس تجهیز تمامی خطوط بی آرتی به دوربین های هوشمند و ثبت تمامی تخلفات توسط این دوربین ها است.

کاهش تخلفات با تجهیز خطوط بی آر تی به دوربین های هوشمند

به گزارش خبرخودرو ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تجهیز خطوط بی آرتی به دوربین های هوشمند  گفت : از جمله برنامه های سال جاری پلیس تجهیز تمامی خطوط بی آرتی به دوربین های هوشمند و ثبت تمامی تخلفات توسط این دوربین ها است.

سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : مسلما تجهیز خطوط بی آر تی به دوربین های هوشمند تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته و باید این امر هر چه زودتر انجام پذیرد.

وی با اشاره به مزیت های اصلی این طرح افزود: تجهیز این خطوط و معابر به دوربین های هوشمند باعث کاهش تماس مردم و پلیس خواهد شد ضمن اینکه این اقدام باعث ایجاد سلامت و دقت در کار ، اثر بخشی بالاتر ، بهره وری بیشتر ، استفاده بهینه از امکانات ، جلوگیری از اشتباهات مکرر و کمک به عدم ایجاد شبهات مختلف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در صورتی که رانندگان به خطوط ویژه وارد شوند مبلغ 50 هزار تومان جریمه می شوند.

سردار حسینی در خصوص تمهیدات پلیس راهور تهران برای ایام لیالی قدر گفت: در شب های قدر پوشش ترافیکی معابر در کل سطح شهر در دستور کار قرار دارد و با سه هدف روان سازی ترافیک ، پیشگیری از وقوع تصادفات به ویژه تصادفات عابران و برخورد با تخلفات کامیون ها صورت می گیرد.

وی در خصوص ممنوعیت تردد برای برخی از خودروها در این ایام تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین به ویزه کامیون ها در شب های قدر تا ساعت 3 بامداد ممنوع است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"