کد خبر: ۳۱۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۴

افت 100 تا 600 هزار تومانی قیمت برخی از خودروهای داخلی

به گزارش خبر خودرو ، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت : بازار خودرو با وجود آغاز تابستان همچنان در رکود شدید به سر می برد به طوری که این وضعیت موجب کاهش قیمت در برخی از خودروهای داخلی و وارداتی شده است.

مصطفی زمانی افشار در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : بازار خودرو این روزها به میزانی خراب و با رکود جدی همراه است که امیدی به بهبود بازار طی روزها و ماههای آتی نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به افت شدید تقاضا در بازار خودروهای داخلی و وارداتی  خاطر نشان کرد : البته کاهش قیمت صورت گرفته در بازار خودروهای داخلی بیشتر موجب حذف حاشیه بازار و نزدیک شدن قیمت بازار به کارخانه شده است .

وی گفت : هم اکنون اغلب فروشندگان خودرو  با توجه به رکود جدی حاکم بر بازار ، عملا سودی از خرید و فروش خودرو کسب نمی کنند.

وی با توجه به اوضاع بازار خودروهای وارداتی خاطر نشان کرد : هم اکنون اغلب فروشندگان خودروهای وارداتی به دلیل مشکلات مالی ناگزیر به فروش خودرو به زیر قیمت شده اند .

وی در مقایسه قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار در چند روز گذشته گفت : اغلب خودروهای داخلی در چند روز گذشته نوسان قیمت هایی بین  100 تا 600 هزار تومان را تجربه کرده اند به طوری که قیمت سمند سورن سفید در هفته گذشته 36 میلیون و 600 هزار تومان و امروز با افت 600 هزار تومانی به 36 میلیون کاهش قیمت یافته است.

این فعال بازار خودرو تصریح کرد : همچنین قیمت ال 90 سفید از 42 میلیون و 500 هزار تومان در هفته گذشته  به 41 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است ضمن اینکه قیمت پژو 206 تیپ 2 با 100 هزار تومان کاهش هم اکنون 33 میلیون و 200 میلیون تومان معامله می شود.

افشار همچنین با توجه به کاهش 500 هزار تومانی قیمت پارس تندر گفت : قیمت پارس تندر در فاصله هفته گذشته تا کنون با 500 تومان کاهش هم اکنون با 43 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"