کد خبر: ۳۱۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۴
گروه بین الملل: فولکس والگن، دومین خودروساز بزرگ جهان، درصدد است تا سال 2018 سری جدیدی از محصولات خانوادگی را معرفی کند.

موج جدید محصولات ارزان فولکس واگن در راه است

گروه بین الملل: فولکس والگن، دومین خودروساز بزرگ جهان، درصدد است تا سال 2018 سری جدیدی از محصولات خانوادگی را  معرفی کند.

به گزارش خبرخودرو ، این خانواده جدید محصولات ارزان قیمت در راستای رقابت با برخی خودروهای مشابه اروپایی و ژاپنی و با تمرکز بر بازار چین تولید خواهد شد.

آقای مارتین وینترکورن، مدیر فولکس واگن، در مصاحبه ای با روزنامه Bild am Sonntag آلمان از تولید خودروهای خانوادگی ارزان قیمت در قالب شاسی بلند، سالن و هاچ بک سال 2018 خبر داد. اگر چه این شرکت مدت ها است که به فکر تولد چنین محصولی است ولی این مسئله نمی تواند با کاهش فروش در چین بی ارتباط باشد.

در واقع  به نظر می رسد فولکس واگن که بخشی از بازار چین را به دلیل عرضه شاسی بلندهای ارزان قیمت خودروسازان چینی از دست داده به فکر راهکاری برای خروج از این وضعیت است و لذا تولید این خودروها که به گفته وینترکورن در چنین تولید در چین تولید شده و قیمتی بین 8 تا 11 هزار یورو خواهند داشت می تواند باعث افزایش فروش فولکس واگن و توسعه فعالیت تولیدیش در منطقه شوند. 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"