کد خبر: ۳۱۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۴

کسب رضایت مشتریان و ایجاد بازار فروش در گرو خدمات پس از فروش مناسب است

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت خدمات پس از فروش خودروها در شرایط کنونی گفت : امروز بخش عمده ای از رضایتمندی مشتریان و ایجاد بازار فروش مناسب برای خودروسازان ، به ارائه خدمات پس از فروش خودروها باز می گردد.

الیاس طاهری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : خودروسازان باید تلاش نمایند تا به دسترسی بهتر مشتریان به خدمات پس از فروش و رفع مشکلات در این بخش رضایت مشتریان را کسب نمایند.

وی در ادامه به تاثیر تحریم ها بر وضعیت فعلی صنعت خودرو ایران پرداخت و اظهار داشت : مسلما رفع تحریم ها بر شرایط کنونی خودروسازان بی تاثیر نخواهد بود چرا که در سال های اخیر که بواسطه تشدید تحریم ها مشکلات فراوانی در صنعت خودرو ایران بوجود آمد که با رفع آن قطعا بخش مهمی از آنها رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم ها نیازمند مدیریت و تدبیر درست از سوی شرکتهاست ، اظهار داشت : در صورتی که تحریم ها مدیریت نشوند قطعا صنایع کوچک نیز این شرایط آسیب جدی خواهد دید .

نماینده فارس و اقلید در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : امروز پیش از تمرکز و توجه بر روی موضوع تحریم ها و اثار آن بر صنعت خودرو باید بر روی مساله مدیریت در صنعت خودرو و داشته ها در این بخش توجه شود .

طاهری افزود : متاسفانه در شرایط کنونی با وجود اینکه بسیاری از تولیدات داخلی از کیفیت بهتری در مقایسه با نمونه خارجی برخوردارند اما به دلیل برخی مسائل حاشیه ای رغبت به خرید آنها در میان مصرف کنندگان بسیار کاهش یافته که قطعا این نکته مهمی در شرایط تحریم محسوب می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"