کد خبر: ۳۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت ISQI
به گزارش خبر خودرو ، رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل با توجه به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش این شرکت در نیمه دوم سال 93 گفت : این ارزیابی در حوزه های مختلف اعم از نحوه فروش و پذیرش ، کیفیت و زمان تحویل و همچنین سوالات و پرسش های بدست آمده از مشتریان بهمن دیزل شده صورت گرفته است.

شرکت بهمن دیزل جایگاه خود را در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش حفظ کرد

به گزارش خبر خودرو ، شرکت بهمن دیزل برای دومین بار و با کسب امتیازات بالاتر ، موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش گردید.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) ، شرکت بهمن دیزل برای دومین بار در میان کلیه شرکتهای تولیدکننده خودروهای کار رتبه برتر رضایت مندی مشتریان در حوزه فروش را کسب نمود.

در این تحقیق به منظور سنجش رضایت مشتریان از حوزه فروش خودرو، چهار شاخص « اطلاع‌رسانی و پاسخگویی» ، «توجه به خواسته مشتری»، «هزینه و زمان صرف شده» و «تحویل خودرو» در قالب 18 خصوصیت مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار گرفته است.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن دیزل با توجه به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش این شرکت در نیمه دوم سال 93 گفت : این ارزیابی در حوزه های مختلف اعم از نحوه فروش و پذیرش ، کیفیت و زمان تحویل  و همچنین سوالات و پرسش های بدست آمده از مشتریان بهمن دیزل شده صورت گرفته است.

مهندس تهوری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : البته کسب این رتبه از این جهت که آمار فروش و تعداد نمایندگیهای شرکت بهمن دیزل نسبت به شرکتهای مورد ارزیابی بیشتر بوده از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی گفت : کلیه پرسنل شاغل در سازمان فروش بهمن دیزل خود را موظف به پی گیری و رفع نیازهای مشتریان دانسته و در این راستا با حساسیت زیاد پی گیر رفع مشکلات و نیازهای مشتریان می باشند.

وی جلب رضایت و کسب امتیازات بالاتر را از اهداف این سازمان اعلام کرد و اظهار داشت : در راستای رسیدن به این هدف و دستیابی به استراتژی مورد نظر ، سازمان فروش شرکت بهمن دیزل موفق گردید طی یک دوره سه ساله از رتبه 5 به رتبه یک رضایتمندی مشتریان در 2 دوره پیاپی ارتقاء یابد.

وی در ادامه اظهار داشت : علی رغم کسب این رتبه ، استراتژی سازمان فروش بهمن دیزل همچنان کسب حداکثری امتیازات بر اساس شاخصهای فوق است. 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"