کد خبر: ۳۱۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاثیر تک نرخی شدن سوخت در کاهش درآمد تاکسیرانان گفت: با حذف سهمیه سوخت تاکسیرانان به ترتیب تاکسی های دوگانه سوز روزانه 3 هزار و 600 تومان و تاکسی های تک سوز روزانه 6 هزار تومان کاهش درآمد داشته اند.

سوخت تک نرخی موجب کاهش درآمد تاکسیرانان شد

به گزارش خبرخودرو ، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاثیر تک نرخی شدن سوخت در کاهش درآمد تاکسیرانان گفت: با حذف سهمیه سوخت تاکسیرانان به ترتیب تاکسی های دوگانه سوز روزانه 3 هزار و 600 تومان و تاکسی های تک سوز روزانه 6 هزار تومان کاهش درآمد داشته اند.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: البته با افزایش قیمت سوخت در ابتدای سال جاری پیش بینی می گردید که درآمد تاکسی های دوگانه سوز حدود 4 درصد و تاکسی های یگانه سوز حدود 7 درصد کاهش داشته باشد که مسلما براین اساس نیز نمی توان فشار روانی و تورمی به مردم وارد کرد.

وی افزود: هر چند تک نرخی شدن سوخت موجب کاهش درآمد تاکسیرانان شده است اما این کاهش درآمد به میزانی نیست که مستلزم افزایش نرخ کرایه تاکسی ها باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به تک نرخی شدن بنزین مردم از وسایل نقلیه عمومی استقبال بیشتری می کنند البته مسئولان و دولت نیز باید حمایت هایی از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی و مترو داشته باشند تا باعث توسعه در این بخش شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"