کد خبر: ۳۱۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
استفاده به گزارش خبرخودرو ، رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به مهلت تعیین شده برای مصرف بنزین 700 تومانی ذخیره شده در کارت ها گفت: براین اساس دارندگان این سهمیه تنها تا پایان شهریور ماه سال جاری مهلت استفاده از ذخیره بنزین 700 تومانی را دارند.

پایان شهریور آخرین مهلت استفاده از ذخیره بنزین 700 تومانی

استفاده به گزارش خبرخودرو ، رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به مهلت تعیین شده برای مصرف بنزین 700 تومانی ذخیره شده در کارت ها گفت: بر این اساس دارندگان این سهمیه تنها تا پایان شهریور ماه سال جاری مهلت استفاده از ذخیره بنزین 700 تومانی را دارند.

حاج محمدرضا در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: در حال حاضر سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز قطع شده و آن ها باید از بنزین آزاد 1000 تومانی استفاده کنند.

وی افزود : با افزایش قیمت بنزین و تک نرخی شدن آن ، خودروهای عمومی به هیچ عنوان امکان افزایش کرایه ها را نخواهند داشت و در صورت مشاهده با آن ها برخورد خواهد شد.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به حذف کارت های سوخت گفت: استفاده از کارت سوخت هیچ اثر مطلوبی ندارد و اتلاف وقت است مگر آنکه افرادی سهمیه ذخیره در کارت های خود داشته باشند که در این صورت تا پایان شهریور ماه برای استفاده از سهمیه ذخیره خود فرصت خواهند داشت.

حاج محمدرضا با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص تاثیر مثبت کارت های سوخت در نظارت و مدیریت بر مصرف تصریح کرد: مقدار فروش هر جایگاه بر اساس سنوات ساخت آن مشخص و روشن است بنابراین به لحاظ آماری استفاده از کارت سوخت اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه نخواهد کرد و با تک نرخی شدن بنزین سوختگیری نیز به طور یکسان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : البته هم اکنون موضوع استفاده اطلاعاتی از کارت های سوخت مطرح است که با وجود دوربین های مدار بسته در تمامی جایگاه ها و امکان کنترل از راه دور ، این وجه کاربردی کارت های سوخت نیز فاقد ارزش است.

وی افزود: در حال حاضر مصرف بنزین در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه 3 تا 5 درصد کاهش داشته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"