کد خبر: ۳۱۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران: شب گذشته در دوازدهمین روز از ماه مبارك رمضان برگ دیگری از «ماه عسل» مقابل چشمان مخاطبان ورق خورد.

احسان علیخانی پس از پخش آیتم روز گذشته و سلام و احوالپرسی با مخاطبان خود گفت: شب عید در برنامه «بهارنارنج» یوسف اشكور عزیز مهمان برنامه بود وعده ی محسن تنابنده محقق شد و هم اكنون او در سریال «پایتخت» ایفای نقش می كند. به عوامل «پایتخت» خسته نباشید می گویم و همچنین به جواد رضویان با اجرای برنامه «دعوت» و رامبد جوان بابت اجرای برنامه «خنده بازار» هم خسته نباشید می گویم و برایشان بهترین ها را آرزو می كنم. علیخانی ابتدای برنامه خود را با سوتی آغاز کرد و به اشتباه اسم بیژن اشكور کیایی را یوسف عنوان كرد و خندوانه را خنده بازار نامید.

پس از بازشدن دكور «ماه عسل»، سه زوج مهمان برنامه شب گذشته برنامه بودند. زوج اول بر روی صندلی مهمانان اصلی نشستند زوجی كه ٢٤سال از شروع زندگیشان می گذشت.

داستان زندگی آنها بدین شرح بود كه مرد خانواده پس از تجربه ی شغل پیمانكاری، به دنبال تولیدات كت و شلوار می رود و به گفته ی خودش به دلیل بلند پروازی دیوانه وار در شهرهای مختلف چندین فروشگاه می زند و ناگهان ورشكست می شود و به صفر می رسد ولی همسرش در بدترین شرایط او را تنها نمی گذارد و با كار كردن در مغازه تلویزیون سازی زندگی اش را از نو می سازد و دوباره وضعشان به حالت قبل بازمی گردد و در انتها مرد خانواده عنوان كرد: بعد از آن ماجرا و برگشت سرمایه ام، تمام زندگی ام را به نام خانمم  تقدیم كردم.

علیخانی با خنده دستانش را به هم كوبید و گفت: امشب بعد افطار چه بحث هایی راه بیافتد؟

زوج بعدی كه ٤سال از شروع زندگی مشتركشان می گذشت بعد از گذشتن دو سال  مرد خانواده كه شغل او مهندس ناظر بود در محل كار از آسانسور سقوط می كند و قطع نخاع می شود و الان حدود یك سال و نیم از آن ماجرا می گذرد اما همسرش عاشقانه با او زندگی می كند.

مصطفی و نرگس زوج سوم كه حدود چهار ماه از دوران عقدشان می گذشت، قصه ی زندگی شان بدین صورت بود كه این دو هم بازی دوران كودكی هم بودند اما بعد از مدتی مصطفی از آن محل می رود اما چند سال بعد نرگس هم بازی دوران كودكی اش را درحالی می بیند كه به دلیل تصادف ویلچرنشین شده اما او با این شرایط  از او خواستگاری می كند و با وجود مخالفت های پدر نرگس و خانواده خودش رضایت آنها را جلب می كند. علیخانی با اشاره به صحبتهای مصطفی مبنی بر اصرار به این ازدواج با وجود مخالفتهای شدید پدر نرگس، با شیطنت همیشگی اش گفت: مثل آنهایی كه  نگاه مریض دارن! آیا وضع مالی خانم خوب است و شما برای پول او نقشه كشیدید؟ نرگس گفت: ما وضع خانوادگیمان در یك سطح است. علیخانی كه تیر شیطنتش به هدف نخورده بود، گفت: پس قصه عاشقانه تر از این ماجراست.

علیخانی در پیان برنامه به سوتی های خود پی برد و گفت: من امروز همه چیز را به اشتباه می گویم شب عید بیژن اشكوركیایی را دعوت كردیم اما من گفتم یوسف و اینكه برنامه خندوانه هم این روزها برنامه بسیار خوب وتجربه نویی است.

قاب كهكشانی «ماه عسل» پس از شرح قصه ی سه زوج بسته شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"