کد خبر: ۳۱۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، شمار جایگاههای عرضه سوخت (بنزین و نفت گاز) با بهره برداری از سه باب جایگاه عرضه بنزین در منطقه فارس به ٢٣٩ باب افزایش یافت.

بهره برداری از ٣ جایگاه عرضه بنزین در منطقه فارس

به گزارش خبر خودرو، شمار جایگاههای عرضه سوخت (بنزین و نفت گاز) با بهره برداری از سه باب جایگاه عرضه بنزین در منطقه فارس به ٢٣٩ باب افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: جایگاههای شمسی پور، نگین و پردیس در این منطقه با سرمایه بیش از ٦٠ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده اند.

به گفته علیرضا امین، جایگاه شمسی پور در شهرستان لامرد، با هزینه یک میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: این جایگاه به هشت تلنبه و ١٦ نازل تجهیز شده و با بهره برداری از آن، برای پنج نفر از ساکنان بومی این منطقه ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

امین همچنین از احداث جایگاه نگین در شهرستان فیروزآباد منطقه فارس خبر داد و عنوان کرد: این جایگاه با هزینه دو میلیارد ریالی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع احداث شده و با ١٠ تلنبه، ٢٠ نازل و فعالیت ١١ نفر از افراد منطقه فیروزآباد، سوخت مورد نیاز خودروها را تامین می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس درباره جایگاه پردیس نیز یادآور شد: جایگاه یاد شده در شهرستان شیراز مورد بهره برداری قرار گرفته و به هفت تلنبه و ٢٦ نازل مجهز شده است.

وی گفت: جایگاه پردیس در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع و با هزینه سه میلیارد ریالی ساخته شده و برای ١١ نفر نیز ایجاد شغل کرده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"