کد خبر: ۳۱۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به نوسازی ناوگان مینی بوسرانی گفت: با توجه به این که ستاد سوخت به تعهدات خود عمل نکرده است و اعتبارات لازم برای نوسازی مینی بوس ها تامین نشده است مدیریت شهری در این راستا پیشنهاداتی را مطرح کرده است.

عدم تامین اعتبارات لازم برای نوسازی مینی بوس های فرسوده

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به نوسازی ناوگان مینی بوسرانی گفت: با توجه به این که ستاد سوخت به تعهدات خود عمل نکرده و اعتبارات لازم برای نوسازی مینی بوس ها تامین نشده ، مدیریت شهری در این راستا پیشنهاداتی را مطرح کرده است.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: پیشنهاد شده است برخی از رانندگان مینی بوس می توانند مینی بوس فرسوده خود را از رده خارج کنند و در قبال آن پول دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین برخی از صاحبان مینی بوس های فرسوده که می خواهند به فعالیت خود ادامه دهند می توانند به جای مینی بوس فرسوده خود اتوبوس دریافت کنند.

وی در ادامه در خصوص خط 7 بی آرتی گفت: در این خط تمام ایستگاه ها مجهز به دستگاه کارت خوان بوده و دریافت وجه توسط راننده خلاف قانون است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: در صورتی که دستگاه های کارت خوان در این خط خراب باشد باید مسافران به صورت رایگان جابه جا شوند و راننده به هیچ عنوان حق دریافت وجه را ندارد.

سنندجی اظهار داشت: همچنین در صورت تخلف از سوی رانندگان و دریافت وجه نقد بیش از مبلغی که کارت خوان از مسافر کم می کند مسافران می توانند اطلاعات اتوبوس را به سامانه 1888 اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"