کد خبر: ۳۱۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۴

آيا cs35 چرخ زنگ زده بازار خودرو را به حركت وامي دارد؟!

به گزارش خبرخودرو ، بازار خودروي كشور همواره بدنبال جديدترين مدل ها بوده است. در اين بين سازندگان خودرو كشور همواره با وجود تمامي مشكلات پيش رو سعي در پاسخ به نياز مشتريان داشتند كه البته نمي توان گفت با توجه به شرايط سالهاي اخير در اين امر موفق بوده باشند.

اما در طي سالهاي اخير خودروسازان داخلي اخبار متعددي در گسترش سبد محصولات خود را منتشر كرده اند. محصولاتي كه اين بار در همه سطوح و با سلايق مختلف جهت بدست آوردن بخشي از بازار خودرو كه چندين سال به خواب زمستاني فرو رفته است توليد خواهد شد.

در اين يادداشت به سراغ يكي از خودروهاي شاسي بلند توليد داخل كه قرار است بزودي به بازار عرضه شود خواهيم رفت و تاثير آن در بازار را مورد بررسي قرارخواهيم داد.

گروه خودروسازي سايپا پيش از اين در شركت پارس خودرو همواره به توليد و عرضه خودروهاي باكيفيت شاسي بلند پرداخته است و از اين نظر مي توان پتانسيل لازم جهت توليد مدل هاي شاسي بلند را در اين گروه خودروسازي ديد.

سايپا اين بار به سراغ يكي از مطرح ترين خودروسازان چيني رفته است. چانگان خودروسازي است كه در رتبه بندي كيفي كپماني هاي خودروسازي چين بواسطه همكاري با برندهاي مطرحي همچون سوزوكي مزدا و فورد جايگاه ويژه اي در ميان خودروسازان جهاني پيدا كرده است.

محصول شاسي مشترك چانگان و سايپا خودرويي با نام CS35 است كه با ظاهري زيبا و حرفه اي مطمئناً حرفهاي زيادي در بازار تشنه به خودرو ايران خواهد داشت.

علاوه بر اين تجهيزات بسيار كامل اين خودرو از جمله چرخ هاي 16 اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USB و ترمزهای ضد قفل ABS+EBD مطمئناً باعث افزايش تقاضا در ميان مشتريان خواهد شد.

مهمترين عامل در عرضه اين خودرو قيمت نسبتاً ارزان اين خودرو است كه در كنار كيفيت بالاي cs35 در زمره پارامترهاي موثر در انتخاب مشتريان خواهد بود.

بسياري از فعالان و كارشناسان بازار معتقدند ورود اين خودرو به بازار مي تواند باعث دگرگوني بازار شود و به نوعي چرخ زنگ زده بازار خودرو را به حركت درآورد.

بر روي كاغذ CS35  برنده بازار خواهد بود و پيش بيني ها حاكي از استقبال از اين محصول است اما  بايد بود و ديد كه اين خودرو زماني كه در اختيار مشتريان قرار گرفت چه بازخوردي در تبليغ آن ايجاد خواهد شد.

در هرحال گسترش سبد محصول خودروسازان اتفاق ميموني در پاسخ به سلائق مشتريان خواهد بود و بايد اميدوار بود با تداوم اين روند مشتريان به سوي اين بازار پرتنش و پر تقاضا هدايت شوند. چه آنكه بسياري از مردم اميدوارند با مشخص شدن نتيجه مذاكرات 5+1 بتوان آينده بهتري براي اين صنعت و بازار آن متصور شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"