کد خبر: ۳۰۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
خبرگزاری مهر: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: داعش جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و نباید گزارشی که فرمانده نیروی زمینی ارتش ارائه داده بود، رسانه‌ای می‌شد چراکه برخی از شبهه‌ها را ایجاد کرد.

سردار سرلشگر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهید حسن طهرانی‌مقدم که در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی امام (ره) و شیوه مبارزاتی وی قبل و پس از انقلاب، گفت: امام راحل در اندیشه‌های خود به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای داشته است و معتقد بودند که ما باید کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و منابع‌مان را در این جهت فعال کنیم.

سرلشگر فیروزآبادی ادامه داد: اگر می‌خواهیم که مشکلات امروز کشورمان حل شود، باید هر چه بیشتر به رهنمودهای ایشان توجه کرده و در مسیر آن حرکت کنیم.

وی افزود: داعش جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و نباید گزارشی که فرمانده نیروی زمینی ارتش ارائه داده بود، رسانه‌ای می‌شد و متاسفم که گزارش ایشان رسانه‌ای شده و برخی از شبهه‌ها را ایجاد کرد. اگر داعش به نزدیکی ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران برسد، قطعاً نابود خواهد شد.

سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به اینکه داعش یک گروه ساختگی و هدفمند است، گفت: بین دیدگاه‌ داعش و دیدگاه اهل سنت تفاوت وجود دارد و اهل سنت به اهل‌بیت عشق می‌ورزد؛ در صورتی که داعش به هیچ چیز پایبند نیست.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"