کد خبر: ۳۰۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: اصلاح فیزیکی معابر در مقابل نمایشگاههای فروش خودرو، در دستور کار این شرکت است.

اصلاح فيزيکي معابر در مقابل نمايشگاههاي فروش خودرو در دستور کار

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: اصلاح فیزیکی معابر در مقابل نمایشگاههای فروش خودرو، در دستور کار این شرکت است.

رضا قدیمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم به کمک ارگان ها و سازمان ها نیاز دارد.

وی گفت:‌ خوشبختانه در یکی دو سال اخیر برای خروج صنایع و مشاغل مزاحم از سطح شهر تهران اقدامات خوبی انجام شده است که می تواند موجب افزایش آرامش شهروندان شود.

قدیمی افزود: طرح برخورد با سد معبر و مشکلات تردد در معابری که نمایشگاه فروش خودرو وجود دارد همچنان با قوت ادامه دارد .

وی گفت: طرح اصلاح فیزیکی معابر به زودی در منطقه هفت به صورت آزمایشی اجرا می شود که دیگر نمایشگاهها دارها نتوانند خودروهای خود را در معابر متوقف کنند و موجب سلب آرامش و آسایش مردم شوند.

قدیمی افزود: ‌متاسفانه تعداد معدودی از نمایشگاه داران همچنان به این تخلف خود ادامه می دهند که امیدواریم با حمایت مردم و سایر دستگاهها بتوانیم در این زمینه موفق شویم.

وی گفت: احداث شهر خودرو در حومه شهر تهران در دستور کار قرار دارد که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

قدیمی افزود: امروز نیز با اعضای کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نشستی داشتیم و از آنان خواستیم به ساماندهی مشاغل شهر تهران کمک کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"