کد خبر: ۳۰۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: مخازن جایگاه ها پُر است و مشکلی در تامین و عرضه سوخت نداریم.

مشکلی در عرضه سوخت نداریم

به گزارش خبرخودرو ، رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: مخازن جایگاه ها پُر است و مشکلی در تامین و عرضه سوخت نداریم. 

بیژن حاج محمدرضا افزود: پس از اعلام اینکه سهمیه سوخت خودروهای عمومی فقط تا پایان روز سه شنبه  اعتبار داشته تراکم این خودروها در جایگاه ها برای دریافت این سهمیه افزایش یافت اما این تراکم، شدید نبوده است.

وی تاکید کرد: از صبح سه شنبه به جایگاه سوخت تهران سرکشی کردم اما تراکم خودروها در حد صف یا ترافیک و ناهنجاری نبود.

حاج محمدرضا افزود: بهتر بود به صاحبان خودروهای عمومی مهلت می دادند تا از سهمیه های سوخت واریز شده خود تا پایان ماه استفاده می کردند تا این تراکم در جایگاه ها ایجاد نمی شد.

وی با بیان اینکه حذف سهمیه های سوخت تاکنون به اتحادیه جایگاه داران ابلاغ نشده است گفت: البته رویه گذشته نیز این گونه بوده است و تغییرات در قیمت ها یا سهمیه ها به صورت نرم افزاری در دستگاه های جایگاه ها اعمال می شود.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور با تاکید بر اینکه فراورده های نفتی به اندازه کافی در کشور ذخیره شده است افزود:تاکنون چنین ذخیره سازی سابقه نداشته و این ذخیره سازی برای مصرف ماه ها کافی است.

وی گفت: حدود 3500 جایگاه سوخت تک و دو منظوره و 2400 جایگاه سی ان جی در کشور مشغول خدمت رسانی هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"