کد خبر: ۳۰۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، در بازدید مدیران ایران خودرو از سازمات تاکسیرانی شهر تهران افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش تاکسی و مشارکت این گروه خودروسازی در تامین قطعات و کمک در امر نوسازی تاکسی های شهر تهران مطرح شد.

افزایش مراکز خدمات پس از فروش تاکسی به 8 نمایندگی

به گزارش خبر خودرو، در بازدید مدیران ایران خودرو از سازمات تاکسیرانی شهر تهران افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش تاکسی و مشارکت این گروه خودروسازی در تامین قطعات و کمک  در امر نوسازی تاکسی های شهر تهران مطرح شد.

میثم مظفر مدیرعامل این سازمان در جلسه ای که میزبان مدیران ایران خودرو بود، گفت: خوشبختانه با مصوبه ای که شورای عالی حمل و نقل و ترافیک مبنی بر جایگزینی استاندارد یورو 5 به عنوان شرط ورود تاکسی به جای دوگانه سوز بودن دارد ورود سرمایه گذار به ناوگان تاکسی راحت شده و بخشی از قوانین دست و پاگیر برای ورود تاکسی به کشور مرتفع شده است و امیدواریم که این آغازی باشد برای ورود خودروهای مدرن به ناوگان تاکسیرانی.

مظفر از ورود 30 تاکسی تویاتا کمری همزمان با نوروز 94 در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: زمانی که خودروی 130 میلیون تومانی به شهروندان خدمات رسانی می کند نرخ کرایه هم باید متناسب با کیفیت خودرو باشد و تجربه فرودگاه مهرآباد نیز نشان می دهد که شهروندان هم با افزایش نرخ در این شرایط موافق هستند.

به گفته ی وی تاکسی های تویوتای فرودگاه مهرآباد 2 هزار سرویس در نوروز 94 به شهروندان ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین از تعویض رایگان 4 هزار کاتالیست تاکسی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بخش عمده تاکسی هایی که کاتالیست آنها تعویض می شود متعلق به گروه ایران خودروست پیشنهاد می کنیم این شرکت خودروساز در دوره های جدید تعویض کاتالیست همکاری داشته باشد.

مظفر همچنین به گروه خودروسازی ایران خودرو برای همکاری در حوزه نوسازی تاکسی ها پیشنهاد داد و تصریح کرد: اگر همکاری موفقی در این موضوع صورت بگیرد تهرا ن مدلی برای تاکسیرانی های سراسر کشور خواهد بود.

در ادامه این جلسه بهمنی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در فروش اقدامات اخیرصورت گرفته در تاکسیرانی تهران را خوشایند توصیف کرد و گفت: این پیشرفت ها باعث افتخار کشور است و امیدواریم با جلسات مشترکی که برگزار می شود مشکلات موجود فی مابین نیز کارشناسی و حل و فصل شود.

عیسی محمد پور مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خواستار افزایش نمایندگی های خدمات پس از فروش برای تاکسی ها شد و گفت: بیش ازسه هزار و 200 تاکسی سمند EF7 از ایران خودرو تحویل تاکسیرانان تهرانی شده ولی تنها یک نمایندگی ارائه خدمات پس از فروش به این تاکسی ها را ارائه می دهد  که شامل روزانه بیش از 300 مراجعه به یک نمایندگی است که این برای شرکت خودروسازی نیز زیبنده نیست.

در ادامه این جلسه نمکی مدیرعامل ایساکو از راه اندازی اداره خاصی برای تاکسی ها در ایساکو خبر داد و گفت: یا توجه به رویکرد مدیریت جدید محدودیت های قبلی برای ارائه خدمات به تاکسی ها را نداریم و علاوه بر این با افزایش 20 درصدی نرخ اجرت برای تعمیرکاران نمایندگی های خدمات پس از فروش شرایط تشویقی برای سرویس دهی به تاکسی هارا نیز فراهم کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت 150 نمایندگی ویژه تاکسی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: تعداد نمایندگی های خدمات پس از فروش در تهران از نیمه دوم سال 93 به 8 مورد در تهران افزایش یافته است که نیاز است برای تبادل اطلاعات جلسات مشترکی با مسئولان مربوطه تشکیل شود.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"