کد خبر: ۳۰۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

مهدی تاج در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش در مورد تعداد روزهای درخواستی برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی یک درخواست منطقی داشت و هم ما و هم کادرفنی تیم ملی در حال بررسی هستیم تا بتوانیم به یک جمع‌بندی نهایی در این خصوص برسیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دیدگاه‌ها بسیار به هم نزدیک است فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. خوشبختانه دیدگاه کمیته مسابقات، سازمان لیگ و کارلوس کی‌روش بسیار به هم نزدیک است و بعید است در آینده مشکل خاصی پیش بیاید.
 
تاج در مورد اینکه گویا نفتی‌ها درخواست کرده‌اند تا دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، گفت: نفت چون میزبان است و باید حتما در زمین خودش که ورزشگاه تختی است بازی کند.
 
رئیس سازمان لیگ گفت: طبق قانون قرعه کشی کردیم و نتیجه قرعه‌کشی به سود نفت شد که آنها ورزشگاه تختی را مشخص کردند.
 
وی در مورد اینکه ذوب‌آهنی‌ها از دست وی ناراحت هستند، گفت: در این خصوص گمانه‌زنی‌ها وجود دارد. همه تیم‌ها برای ما یکسان هستند چون آبروی خودمان و سازمان لیگ را بیشتر از هر تیمی دوست داریم. سازمان لیگ ۱۰ مدیر دارد و همه در حال گرفتن تصمیمات منطقی هستند تا به سود فوتبال باشد.
 
تاج تصریح کرد: حالا ممکن است عده‌ای خواستار این باشند که سازمان لیگ را به جهت‌هایی بکشانند اما سازمان لیگ کار خودش را می‌کند و همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه می‌کند.
 
وی یادآور شد: به خوبی به یاد دارم که ۴ سال پیش تماشاگران سپاهان شروع کردند به فحاشی به بنده برای اینکه به خاطر حضور این تیم در آسیا نخواستیم تا برنامه این تیم در لیگ برتر را به تعویق بیاندازیم و بازی را سر ساعت و در تاریخ مقرر برگزا کردیم.
 
تاج گفت: این اتفاقات می‌افتد اما مهم این است که سازمان لیگ با اقتدار عمل کند.
 
رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه شنیده می‌شود کفاشیان در مجمع فوق العاده ۱۸ خرداد از سمت خود برکنار خواهد شد، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"