کد خبر: ۳۰۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران جوان: چهار فرد شرور که از عاملان اصلی اخلال در نظم و امنیت عمومی و نزاع مستانه در جاهد شهر مشهد بودند دستگیر و دو مجروح این نزاع ۳۰ نفره به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد از نزاع سی نفره در شهر مشهد خبر داد و در تشریح جزییات آن گفت: در پی گزارش نزاع دسته جمعی و عربده کشی شبانه ساعت ۲۱:۲۵ جمعه گذشته که منجر به ترس و وحشت شهروندان شده بود هماهنگی‌های لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد به عمل آمد.

سرهنگ نیک مرام افزود: تیم‌های گشت کلانتری الهیه در این ماموریت ضربتی با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله وارد عمل شده و به محل مورد نظر که در جاهد شهر بود اعزام شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که ۳۰ مرد جوان در حالی که شرب خمر کرده و از حالت عادی خارج بودند به وسیله چاقو و قفل فرمان با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تیم‌های آگاهی الهیه در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه چهار تن از عاملان اصلی این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ نیک مرام تصریح کرد: در این نزاع شبانه طرفین دیگر درگیری از محل گریختند و مرد جوانی که از ناحیه پهلوی چپ و سر بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده و خونریزی شدیدی داشت به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انتقال یافت.

وی افزود: یکی دیگر از طرفین درگیری نیز که از ناحیه صورت بر اثر ضربه چاقو زخمی شده بود نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ نیک مرام بیان داشت: از متهمان دستگیر شده یک قبضه چاقو و یک عدد قفل فرمان که در نزاع مورد استفاده قرار گرفته بود کشف و این افراد اعتراف کردند پس از شرب خمر از حالت طبیعی خارج و با هم درگیر شده‌اند.
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"