کد خبر: ۳۰۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
اسماعیل حسن زاده در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده ای کاش رای دربی بعد از دیدار مقابل الهلال اعلام می شد، اظهار داشت: اگر ما این ملاحظه را در اعلام رای دربی انجام می دادیم خوب بود ولی چون از سوی دیگر برای اعلام رای خیلی دیر شده بود و ما می خواستیم هر چه زودتر مسائل مربوط به لیگ چهاردهم تمام شود، این رای را اعلام کردیم. جامعه فوتبال منتظر بود که هر چه زودتر رای دربی اعلام شود.
 
وی ادامه داد: حالا که ما در اعلام رای تاخیر داشتیم با توجه به شرایط حساس پرسپولیس می شد این رای را چند روز دیگر اعلام می کردیم. منتهی امیدوارم اعلام این رای روی بازی پرسپولیس تاثیر منفی نگذارد و آنها با دست پر به کشور بازگردند.
 
حسن زاده فوتبال در خصوص اینکه علت محرومیت صادقی، عالیشاه، مگویان و نورمحمدی چه بود و آیا بر اساس فیلمی که از آنها در سایت های خبری منتشر شده بود رای صادر شد، توضیح داد: اصلا چنین چیزی نبود. ما این ۴ بازیکن را فقط به دلیل گزارشاتی که مسئولان به دست ما رسانده بودند محروم کردیم. باید توضیح بدهم اگر این اتفاقات در لیگ دسته یک رخ می داد و دوربین هم وجود نداشت اینقدر سختگیری نمی کردیم ولی وقتی ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در استادیوم حضور دارند و کوچکترین حرکتی در دربی می تواند باعث ایجاد تنش شود ما این تصمیم را گرفتیم. اگر سختگیری نمی کردیم نمی توانستیم بازی را جمع کنیم.
 
رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه آرای کمیته اخلاق هم وجه بین المللی دارد و مثلا خانزاده که توسط این کمیته محروم شده می تواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود یا خیر، خاطرنشان کرد: این آرای کمیته اخلاق است و حتی در صورت اعتراض هم به کمیته انضباطی نمی آید. من اطلاعی از آرای کمیته اخلاق ندارم.
 
وی در پایان گفت: لیگ چهاردهم نیز با تمام اتفاقاتش به پایان رسید، البته فکر می کنم امسال مسائل انضباطی خیلی کمتر از سالهای گذشته بود و می توان گفت که تخلفات کمتر شده بود. به همین خاطر از مدیران عامل تیمها تشکر می کنم که ما را یاری کردند.

منبع: کاپ
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"