کد خبر: ۳۰۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴

 

متخلفان شهرآورد پایتخت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت و جریمه نقدی روبرو شدند.
ورزش سه: در پایان هشتادمین شهرآورد تهران که با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، برخی از بازیکنان دو تیم با ایجاد درگیری، صحنه هایی غیر ورزشی ایجاد کردند. براین اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکنان متحلف را با محرومیت و جریمه نقدی روبرو کرد که شرح آرای ارائه شده، از این قرار است:

1- باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران به زمین مسابقه و مطابق با مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی، به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

2- سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شد، برابر مواد 65 و 66 آیین نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

3- امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس و امیرحسین صادقی و هرائر مگویان بازیکنان استقلال به دلیل انجام رفتار غیر ورزشی و ایجاد درگیری و تشنج، مطابق مقررات ماده 65 آیین نامه انضباطی هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

تمامی آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، قطعی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"