کد خبر: ۳۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دستگاه اجرایی است مجری تصمیم گیریهاست و در سهمیه بندی بنزین و تعیین قیمت آن مسئولیتی ندارد.

شرکت ملی پخش، فقط مجری تصمیم گیری هاست

به گزارش خبر خودرو ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، دستگاه اجرایی است مجری تصمیم گیری هاست و در سهمیه بندی بنزین و تعیین قیمت آن مسئولیتی ندارد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: این شرکت تابع مصوبات ابلاغی محلس شورای اسلامی به هیئت  وزیران و ابلاغ آنها به دستگاه اجرایی مربوط است.

داوود عربعلی درباره این که آیا تغییرات قیمتی بنزین در راه است، گفت: با توجه به توضیحات اخیر مبنی بر ماموریت شرکت ملی پخش (توزیع انواع فرآورده های نفتی) این شرکت هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد و صرفا به عنوان محری عمل می کند

وی همچنین در این باره که شارژ نشدن سهیمه خودروهای شخصی به سامانه هوشمند سوخت ارتیاط دارد یا خبر نیز تاکید کرد:این سامانه با دقت همیشگی فعال است و هیچ مشکلی ندارد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با مهم برشمردن تنویر افکار عمومی از عموم رسانه ها خواست در انتشار اخیار این حوزه بسیار مهم با دقت و درایت بیشتری عمل کنند تا از ایجاد هر گونه ابهام در افکار عمومی پیشگیری شود.

سهمیه ٦٠ لیتری خرداد ماه ٩٤ که انتظار می رفت همچون روال قبل در کارت سوخت خودروهای شخصی شارز شود، واریز نشد و این مهم سوالهایی در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

درباره این که آیا شارز نشدن سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلتها ارتباطی به فاز سوم هدفمندی یارانه ها دارد یا خیر، ادامه دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"