کد خبر: ۳۰۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: خودروساز نمادین انگلیسی، بنتلی موتورز، در پی جدا شدن از تاریخ تقریبا صد ساله خودروسازی لوکس خود و تبدیل شدن به یک برند لوکس مستقل است.

بنتلی در پی تبدیل شدن به برندی لوکس است

گروه بین الملل: خودروساز نمادین انگلیسی، بنتلی موتورز، در پی جدا شدن از تاریخ تقریبا صد ساله خودروسازی لوکس خود و تبدیل شدن به یک برند لوکس مستقل است.

به گزارش خبرخودرو، بنابراین بنتلی می تواند در سطح برندهایی همچون Bottega Veneta و هرمس قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی بنتلی موتورز، Silvia Saliti اظهار داشت بنتلی در زمینه خرید با خودروهای دیگر رقابت نمی کند بلکه با لوازم لوکس دیگر در رقابت است.

قایق های بادبانی، هواپیما، جواهرات، مال و املاک و تمام ادعاهای شخصی از لوکس بودن و موفقیت همان چیزهایی هستند که بنتلی بر آن ها به منظور جذب مشتریان تمرکز کرده است.

Saliti گفت: "خرید خودرو صرفا به معنای خرج کردن کمی پول نیست، این کار تجربه مالکیت و تحقق یافتن رویای شماست."

در حالی که برندهای دیگر انحصار خود را با قیمت های پایین خدشه دار کرده اند بنتلی تمرکز جدی روی شخصی سازی خودروهایش از طریق برنامه پرمیوم Mulliner دارد.

آپشن های Mulliner به خریداران کمک می کند بدون در نظر گرفتن هزینه تصور خود را به واقعیت تبدیل کنند.

بنتلی Mulliner با گروهی 40 نفره در کارخانه Crewe انگلستان همه چیز از لوازم جانبی و تجهیزات پس از فروش تا نسخه های مخصوص و سفارشات شخصی را از طریق خلق سفارشات ارائه می دهد.

به گفته Saliti، بنتلی بر کاهش قیمت تمرکز ندارد و تاکید Mulliner بر سطح لوکس بودن و ویژگی است که بنتلی در پی شناخته شدن با آن است.

تحول نام بنتلی از خودروهای لوکس به برندی لوکس اولین گام از این برند بریتانیایی است. سویت بنتلی در هتل St Regis استانبول تجربه ای عالی فراتر از جاده را فراهم می آورد در حالی که توافقاتی با برندهای مد و لباس فوق پرمیوم مانند Vertu و حتی خط تولید محدودی از کیف های دستی 7 هزار دلاری به توسعه این برند کمک می کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"