کد خبر: ۳۰۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

نسبت به مشتريانمان احساس مسووليت مي‌كنيم

به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا گفت: ما نسبت به مشتريان خود احساس مسووليت مي‌كنيم و بر خود واجب مي‌دانيم تا بهترين خدمات را به آنها ارائه دهيم.

مهندس مصطفي وحيدزاده در حاشيه بازديد از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان، با بيان اين مطلب افزود: شركت سايپايدك رضايت مندي مشتري و آسايش و اطمينان خاطر او را محور برنامه‌هايش قرار داده و در همين راستا قطعاتي كه در بسته‌بندي سايپا به بازار قطعات يدكي عرضه مي‌شوند همگي داراي گارانتي بوده و مشتريان مي‌توانند هنگام خريد، با ارسال شماره باركد بسته‌بندي به شماره 50001813 از اصالت آن مطلع شوند.

وي ادامه داد: ما تاكيد داريم كه بايد با سودجوياني كه بخاطر حفظ منافع زودگذر مادي خود با ارائه قطعات تقلبي و بي كيفيت با جان مردم بازي مي‌كنند قاطعانه برخورد شود. به همين منظور سايپايدك به صورت داوطلبانه همكاري‌هايي را با  مراجع مربوطه آغاز كرده است تا با توليد و توزيع كنندگان قطعات تقلبي برخورد شود.

مهندس وحيدزاده گفت: اميد مي‌رود با توسعه و ترويج اين فعاليت در ساير خودروسازان و شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگي در جلوگيري از عرضه قطعات تقلبي و اطمينان مشتريان به قطعات اصلي ايجاد شود.

مديرعامل سايپايدك افزود: حفظ منافع مادي مشتريان و جلوگيري از وارد شدن صدمات جاني به آنها براي ما از اهميت فراواني برخوردار است؛ از سوي ديگر مشتريان نيز بخاطر جلوگيري از پرداخت هزينه‌هاي بيشتر ناشي از استفاده از قطعات تقلبي و بي كيفيت، بايد از قطعات اصلي استفاده نمايند.

وي در ادامه از مشتريان گروه سايپا خواست به منظور جلوگيري از هر گونه وارد شدن آسيب احتمالي به خودرو، هنگام خريد قطعات يدكي براي اطمينان از اصلي بودن قطعه، از امكان تشخيص اصالت قطعه استفاده نمايند و قطعات اصلي سايپا را با برچسب اطمينان فقط از نمايندگي‌هاي مجاز و عامليت‌هاي فروش قطعه تهيه كنند.

لازم به ذكر است در ميان شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ايران، سايپايدك نخستين شركتي است كه در راستاي گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه كانال‌هاي ارتباطي با استفاده از فن آوري‌هاي نوين، صرفه‌جويي در زمان و هزينه و ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك، اقدام به طراحي و بهره‌برداري از سامانه ارسال پيامك (50001813) براي تشخيص قطعات يدكي اصلي در بازار نموده است.

بر همين اساس، سايپايدك در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان حضور چشمگيري داشته و ارائه روشهاي نوين تشخيص اصالت قطعات يدكي توسط اين سازمان، استقبال بازديد كنندگان و قطعه سازان را در پي داشت.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از 30 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه در چهار هزار و 500 متر مربع فضای مفید نمایشگاهی در قالب چهار سالن، از ساعت  16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

در یازدهمین دوره این نمایشگاه 110 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان و نمایندگی‌های فروش کشورهای کره جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و هند حضور یافته‌اند. 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"