کد خبر: ۳۰۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

ايران خودرو ديزل نماينده انحصاري توليد محصولات مرسدس بنز در ايران است

به گزارش خبرخودرو ، مهندس رزازي مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل برخي اخبار در خصوص همكاري ساير شركت‌هاي توليدكننده خودروهاي تجاري در كشور با شركت مرسدس بنز را مردود دانسته و تاكيد كرد كه ايران خودرو ديزل همانند نيم‌قرن گذشته تنها توليدكننده و عرضه‌كننده محصولات مرسدس بنز در انواع رده‌هاي سبك و سنگين است.

 مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل تاكيد كرد: اين شركت در راستاي افزايش مجدد همكاري‌هاي خود با شركت مرسدس بنز كه در سال‌هاي گذشته به دليل برخي محدوديت‌ها كاهش يافته بود سال گذشته خط توليد كشنده آكسور مرسدس بنز در ايران را مجددا راه‌اندازي كرده و اين محصول هم‌اكنون در خط توليد اين شركت در حال توليد است.

رزازي در ادامه افزود: ايران خودرو ديزل، به عنوان يكي از شركاي قديمي شركت بنز آلمان و دارنده بالاترين سهم توليد در ميان توليدكنندگان خودروهاي تجاري، در طول همكاري‌هاي خود در سال‌هاي گذشته سعي بر توسعه همكاري هاي فني و مهندسي خود با اين شركت داشته و اين همكاري‌ها به لطف گشايشي كه در روابط خارجي به‌وجود آمده در حال حاضر نيز ادامه دارد و برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي اضافه شدن نسل جديد محصولات اين شركت به سبد محصولات شركت ايران خودرو ديزل در آينده نزديك صورت گرفته است.

وي همچنين شركت ستاره ايران را نيز به عنوان يكي از شركت‌هاي تابعه گروه صنعتي ايران خودرو ديزل تنها نماينده انحصاري سواري‌هاي مرسدس بنز در ايران دانسته كه سالهاست در اين زمينه فعاليت دارد.

به گزارش روابط عمومي شركت ايران خودرو ديزل،  شركت مرسدس بنز آلمان نيز در تماسي با اين شركت در واكنش به برخي اظهارات در خصوص مذاكرات انجام شده با اين شركت در خصوص همكاري با شركتي به جز شركت ايران خودرو ديزل آن را كاملا كذب دانسته و رد كرده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"