کد خبر: ۳۰۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

برترین ها: چند روز پیش بود که کلش بازی کردن مدیران ارشد ورزش کشور در یک جلسه رسمی خبرساز شد. این روزها تقریبا کمتر نوجوانی پیدا میشود که گوشی هوشمند و یا تبلت داشته باشد و اسمی از بازی کلش اف کلنز نشنیده باشد. این بازی به شدت اعتیاد اور که بعضی ها برای پیشرفت در ان حاضرند  پول خرج کنند طرفداران کمی در ایران ندارد.

سایت الکسا یکی از معتبرترین منابع رتبه سنجی سایتهاست و میتوان با ان اطلاعات خوبی از سایتها به دست اورد. اگر نگاهی به رتبه الکسای سایت شرکت سوپرسل supercell.com تولید کننده و توسعه دهنده فنلاندی این بازی بیندازید نام ایران را بعد از امریکا و هند به عنوان سومین کشور پربازدید کننده این سایت خواهید یافت.

 ایرانی ها با ۷/۷ درصد از کل بازدیدکنندگان این سایت ، بعد از آمریکا و هند در جایگاه سوم قرار گرفته اند. بعد از ایران کویت و افریقای جنوبی در جایگاه های چهارم و پنجم قرار دارند. اگر به الکسای سایت clashofclans.com نیز که با نام بازی ثبت شده و در اختیار شرکت سوپرسل است بیندازید باز ایران را در رتبه سوم خواهید یافت.

 ایران با ۸/۵  درصد از کل بازدیدکنندگان پس از امریکا و فیلیپین در جایگاه سوم قرار دارد. بعد از ایران نیز هند و المان به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. حال این که کدام یکی از این امار دقیق تر است جای بحث دارد ولی بدون شک  علاقه زیاد ایرانی ها به این بازی را نشان میدهد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"